Nova kampanja „Kupujmo domaće-nema greške” koju provodi Udruženje „Kupujmo i koristimo domaće kvalitetno proizvedeno u BiH”, prvenstveno ima za cilj da utječe na naše stanovnike koje žive u BiH, a svakako i na dijasporu kada dođu u svoju zemlju za godišnje odmore.
Ovo udruženje, kako je za Fenu kazao predsjednik Admir Kapo, sa svojim firmama članicama već četvrtu godinu uzastopno organizuje kampanje koje imaju za cilj da probude svijest kod građana da kupuju domaće proizvode i koriste usluge naših kompanija. Kupovina domaćih proizvoda, kako je istakao Kapo, nije samo stvar patriotizma, nego i ekonomskog opstanka svih nas.
“Krajem maja smo startali sa kampanjom koja treba da traje do kraja godine. U toku juna smo išli sa televizijama, sada uključujemo druge kanale komunikacije, kao što su citylightovi, bilbordi, društvene mreže, a imat ćemo također i oglašavanje na brendiranom tramvaju i autobusu”, dodao je Kapo.
Osnovni cilj, kako je naveo, jeste da se ljudi u prodavnicama opredjele za domaći proizvod ili kada trebaju neku uslugu da to koriste od naših kompanija jer na taj način novac ostaje u BiH i pravimo bolje i bogatije društvo, te otvaramo perspektive za mlade.
“Svaki put kampanju radimo i sa dijasporom iz prostog razloga što su oni nezaobilazni. Oni su dio nas, samo trenutno žive van granica BiH. Poznato je da dijaspora na neki način čuva ekonomsku stabilnost BiH, pogotovo ako znamo da oni dolaze ovdje u sezoni godišnjih odmora i da tada malo više troše. Već sam u aprilu u Njemačkoj imao sedam, osam tribina gdje smo konkretno sa našim građanima govorili o ovoj temi. Naša dijaspora uglavnom dolazi iz zemalja gdje su takve stvari uobičajena pojava i ljudi razmišljaju partriotski i ekonomski promišljaju o stabilnosti svoje zemlje”, istaknuo je Kapo.
Napomenuo je da znak bh. kvalitete predstavlja stub i okosnicu svih njihovih projekata i da se na osnovu njega može prepoznati domaća firma i proizvod.
“Veoma je važno da taj znak bude pored zastave BiH i nešto sto će biti prepoznatljivo na našim proizvodima. Raduje me da smo kao udruženje uspjeli da napravimo taj temelj, da taj znak zaživi i trenutno ga koristi oko stotinu kompanija, gotovo 15.000 artikala nosi taj znak”, kazao je Kapo za Fenu.