Coca-Cola je predstavila AdeZ, novi asortiman ukusnih biljnih napitaka kojim ulazi u novu tržišnu kategoriju na evropskom tržištu.

Biljni su napitci iznimno popularni, pa taj tržišni segment raste eksponencijalno. Od slavnih ličnosti do vrhunskih sportaša i ljubitelja hrane na Instagramu, veganstvo postaje sve više „in“ i svi pričaju o tome. AdeZ je prvi proizvod u toj kategoriji kompanije Coca-Cola i razvijen je s ciljem da se hranjivi biljni napitci učine dostupnim i privlačnim velikom broju kupaca.

Proizvodi AdeZ kombinacija su badema, riže, soje i zobi, vitamina i minerala, stevije (steviol glikozida) i voćnoga soka različitih vrsta voća u voćnim varijantama koje stvaraju bogat, gust sok sjajnog okusa u kojemu možete uživati u bilo kojem dobu dana bez dodanih šećera (osim prirodnih šećera u sjemenkama i voću). Asortiman uključuje dvije kombinacije u bočicama od 250 ml, što je dovoljno za jedan obrok, dizajniranim za konzumaciju u pokretu te predstavlja jedinstvenu kategoriju u tome segmentu napitaka, te pet opcija u bocama od 800 ml u kojima možete uživati kod kuće pri pripremanju uravnoteženog doručka ili u bilo koje doba dana (ponuda se razlikuje ovisno o tržištu). Pakiranje nije samo atraktivno, nego i u skladu s ekološkim konceptom, jer je izrađeno od materijala PlantBottle koji se može potpuno reciklirati i sastoji se od 30 posto biljnog materijala.

AdeZ nudi sjajan izbor okusa svima koji traže raznovrsne biljne hranjive tvari koji čine dio uravnotežene prehrane znajući kako više od dvije trećine naših dnevnih nutritivnih potreba treba dolaziti iz biljnih izvora. Prirodno ne sadržavaju laktozu i prikladni su za vegane. Unutar rastućeg trenda takozvane zdrave hrane, AdeZ je dio razvoja kompanije Coca-Cola kao kompanije koja se bavi proizvodnjom i distribucijom svih vrsta napitaka, a koja kupcima nudi veći izbor zadovoljavajući njihove potrebe i želje u svako doba dana i u različitim prilikama.

Brend AdeZ potječe iz Argentine u kojoj je popularan pod nazivom AdeS („alimentos de soya“: prehrambeni proizvodi na bazi soje koji su kasnije postali poznati kao „alimentos de semillas“ ili prehrambeni proizvodi od sjemenki) od kada je 1988. postao dostupan na tržištu. U Meksiku, Brazilu i Argentini to je najpopularniji napitak u tome tržišnom segmentu. Kompanija Coca-Cola kupila je brend u martu 2017. i obnovila ga potpuno za lansiranje na evropsko tržište.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here