10 godina nakon posljednje projekcije, bivše kultno kino Imperijal ponovo za sarajlije, ali i prijatelje Sarajeva otvara svoja vrata, započinjući novo poglavlje svog života u nešto drugačijem ruhu – kao BIS (Brew Society Imperial)
Nastalo na temeljima kultnog mjesta glavnog grada, BIS će donjeti osvježenje u gastronomskoj, kulturno-zabavnoj, ali i obrazovnoj sceni kroz pažljivo birane sadržaje.
Umjetničke izložbe, filmske projekcije, nastupi bendova, stand up komičara, DJ-eva, pozorišne predstave i edukacije u kombinaciji sa kreativnom i raznovrsnom ugostiteljskom ponudom samo su dio ponude Imperijala, koji će oslikavati kulturnu i društvenu scenu Sarajeva.
Prvi korak u ovom pravcu je izložba fotografija, koja se održala 13.04- 15.04.2018 u bivšem kinu Imperijal- budućem BIS-u, mahom bh. fotografkinja i fotografa nastalih u toku prve spontane radne akcije.
Fotografije su produkt prvog ulaska u kino Imperijal nakon mnogo godina. Njegujući kultni značaj kina, The Brew Co. će u suradnji sa Historijskim muzejem iz Sarajeva ostvariti saradnju i pored fotografija izložiti zaostale eksponate iz kina, te plakate i dokumente, donjevši publici uvid, bljesak drage prošlosti kultnog mjesta grada Sarajeva.
Iz Historijskog muzeja BiH ističu: ” Historijski muzej BiH je, na poziv The Brew Co. da se uključi u reaktiviranje kina Imperijal, u predhodnom periodu radio na muzeološkoj analizi predmeta koji su se nalazili u ovom prostoru. Muzejski tim je evidentirao i analizirao više od stotinu predmeta, otkrivao priče iz kina Imperijal- mjesta koje je obilježilo kulturni život Sarajeva. Kroz, ovu izložbu i Dan otvorenih vrata kina Imperijal pokušavamo prikupiti nove priče o kinu Imperijal, ali i uključiti zajednicu u proces reaktiviranja prostora.”
Marija Panić, marketing menadžer Addiko Banke na pitanje o podršci ovom projektu izjavila je : “Addiko banka, u okviru svoje strategije društveno odgovornog djelovanja posebnu pažnju poklanja kulturi i umjetnosti općenito. U tom kontekstu treba posmatrati i našu podršku u obnovi kina “Imperijal”, kao jednog od kultnih mjesta kroz koje su prošle brojne generacije Sarajlija. Sa zadovoljstvom smo prihvatili poziv za sponzorstvo izložbe fotografija i ek
sponata, koja je samo jedna u nizu aktivnosti, koja će biti organizovana sa ciljem obnove ovog značajnog kulturnog objekta.”
Svjesni izvazova i rizika koji se nalaze pred njima, The Brew Co. je pored izložbe eksponata i fotografija okupljenim gostima predstavila svoju crowfounding kampanju, koja je službeno krenula 10. aprila, te su za tri dana uspjeli skupiti preko 55.000 KM.
Cilj crowfounding kampanje je sakupljanje sredstava za kupovinu platna, miksete i visokokvalitetnog projektora koji će kulturno-zabavni i edukativni segment budućeg BIS-a jos više obogatiti. Ističući da crowfounding za njih ne predstavlja samo način sakupljanja novc, već simbol duha i zajedništva zajednice, podršku velikog broja pojedinaca ideji koja će unaprijedii scenu Sarajeva, The Brew Co. jos jednom pokazao ono što im je glavni moto kroz sav rad – neuništivi duh raje.
Više o kampanji, te kako je možete podržati pronađite na linku.
S tim da – iako slika govori više od hiljadu riječi, na ovom linku ispod možete pogledati i možda doživjeti mali dio atmosfere s izložbe.