Korporacija Kia Motors ovih dana slavi značajno dostignuće – od početka 90-ih prošlog stoljeća prodato je čak 5 miliona primjeraka sportskog terenca Sportage, globalno najprodavanijeg modela ovog južnokorejskog branda.

Sportage, premijerno predstavljen 1993., nakon četiri generacije u svojoj 25. godini došao je do značajne prodajne prekretnice. Najnovija generacija modela, predstavljena 2016., je najpopularnija do sada – u 2017. godini Sportage je mjesečno našao oko 38.000 novih kupaca.

“Vrlo smo ponosni da smo s našim prodajnim hitom dostigli ovu prekretnicu. Rastuća popularnost Sportaga govori o širini njegove privlačnosti kod kupaca širom svijeta,” kaže Ho Sung Song, izvršni podpredsjednik globalnog poslovanja, te dodaje: “Sportage je već od 1993. godine mjerilo uspješnosti u razredu kompaktnih sportskih terenaca, a njegov uspjeh je zaslužan i za nastanak različitih Kia-inih sportskih terenaca i crossovera – kao i nekoliko novih modela, koje uskoro predstavljamo.”

Dvije godine zaredom najprodavanija Kia

U 2016. i 2017. je Sportage prestigao Ria i postao globalno najprodavaniji model Kia-e. Povećana prodaja Sportaga u januaru i februaru 2018. – 36.632 i 32.930 vozila – je razlog za novi proizvodni rekord.

Sportage 1991. godine predstavio ideju ‘urbanog sportskog terenca’

Sportage je javnosti prvi put predstavljen 1991. na salonu automobila u Tokiju. Kao koncept ‘urbanog SUV-a’ je utjelovljavao ideju kompaktnog, praktičnog sportskog terenca, primjerenog za upotrebu u različitim sredinama. Prva generacija Sportaga je bila trenutni hit, jer su ih ukupno prodali više od 500.000.

Prodaja druge generacije Sportaga je za sedam godina dostigla čak 1.223.776 primjeraka. Treća generacija modela je do miliona prodatih primjeraka došla za samo četiri godine, čime je Sportage dostigao dva miliona za 6 godina postojanja.

Četvrta, sadašnja generacija Sportaga donosi odvažan i progresivan dizajn, dok istovremeno nudi veću praktičnost i veliki izbor tehnologija zaduženih za udobnost i sigurnost. Njegovi motori i mjenjači omogućavaju nižu potrošnju goriva i bolje performanse, zbog čega zadovoljavaju različite potrebe najzahtjevnijih kupaca.

Kia Sportage je osvojio nekoliko prestižnih dizajnerskih nagrada. To su između ostalog nagrade ‘iF Design’ i ‘red dot’ za treću i četvrtu generaciju modela, koji se mogu pohvaliti i maksimalnom ocjenom pet zvjezdica za sigurnost na Euro NCAP testovima sudara.

Do milion prodatih Sportaga za samo 29 mjeseci

Uprkos tome što su baš sve generacije Sportaga bile uspješne, sadašnja, četvrta je sasvim sigurno najpopularnija od svih. U januaru ove godine, samo 29 mjeseci od početka prodaje premašeno je milion prodatih primjeraka.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here