Bosanska kuhinja kao jedan od najprepoznatljivijih simbola Bosne i Hercegovine je glavna tema ove aktivnosti. Obzirom da kompanije Vispak i Bingo zaista doprinose razvoju lokalne zajendice i društva te stvaraju osjećaj ponosa i pripadnosti Bosni i Hercegovini, odlučili su pomoći školama te dječici dati prostora za izražavanje kreativnosti.
Na području gradova Tuzla, Zenica, Bihać, Gračanica, Bugojno i Travnik u protekle dvije godine implementiran je projekat „Kuhamo zajedno“ gdje su učenici od drugog do petog razreda aktivno učestvovali u kreativnim radionicama te zajedno sudjelovali u priči koja je imala za cilj da na zabavan način djeci približi važnost očuvanja tradicije.
Vispak i Bingo su uključili najjaču vojsku u očuvanje Bosanske kuhinje, kao simbola BiH. Djeca, tačnije učenici pet osnovnih škola sa područja Općine Vogošća u periodu od februara do marta su crtali i pisali na temu „Bosanska kuhinja u mom domu“, te najkreativniji će dobiti razne poklone.
16. marta u hipermerketu Bingo Vogošća priređena je zabava za najmlađe gdje su uručeni razni pokloni te je implementiran kviz o tradiciji Bosne i Hercegovine sa posebnim osvrtom na općinu gdje se implementirao projekat.
„Implementirali smo projekat ‘Kuhamo zajedno’ na području Općine Vogošća te u direktnoj komnukaciji sa učenicima uzrasta od drugog do petog razreda istakli važnost očuvanja tradicije Bosne i Hercegovine te promociju iste. Pristigli su različiti radovi o temi ‘Bosanska kuhinja u mom domu’ te djeca su ponovo pokazala kreativnost i želju za angažmanom promocije vrijednosti naše domovine. Ovaj projekat je rađen u saradnji sa bh. kompanijom Bingo te Ministarstvom za obrazavanje, mlade i nauku Kantona Sarajevo. Bosanska kuhinja kao jedan od najprepoznatljiviji simbola Bosne i Hercegovine je glavna tema ove aktivnosti“, istakla je Lejla Mehica, brend menadžer kompanije Vispak.
„Do sada je projekat implmentiran na području gradova Zenica, Tuzla, Bihać, Travnik, Bugojno i Gračanica, sada smo u Vogošći a već od narednog mjeseca nastavljamo sa implementacijom ovog projekta na području Općine Cazin. Tokom implementacije ove dvije kompanije žele istaknuti važnost promocije domaćih brendova te odabira istih prilikom kupovine. Djeca su budućnost naše domovine te u skladu sa tim naš prioritet i orjentacija je uvijek bila okrenuta ka mladima“, istakla je Zerina Muco, rukovodilac službe markeitnga i prodaje kompanije Vispak.
Fahira Kalajdžisalihović, predstavnica Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo istakla je važnost implementacije ovakvih projekata kroz obrazovni sistem: „Obaveza ministarstva je da u skladu sa našim zakonom podržava i razvija svijest kod učenika o vlastitom identitetu i na ovaj način mi pokušavamo da održavamo tradicionalne vrijednosti naše države.“
„Dvije godine saradnje na ovom projektu su iza nas. Atmosfera koju donosimo u učionice se ne može riječima opisati. Zanimljivo je koliko se djeca angažuju i koliko su kreativni kada trebaju iznijeti svoje viđenje domaće kuhinje. Izuzetno nam je drago što su ministarstva prepoznala značaj edukacije mladih, jer je cilj ovakvih projekata da mladima približimo važnost kupovine domaćih proizvoda. Obzirom na uspjehe koje smo do sada zajedno postigli, planiramo i dalje raditi ovakve projekte sa Vispakom“, kazala je Tatjana Paunoski, PR kompanije Bingo.