Samsung Electronics, vodeći svjetski proizvođač  TV-a već 13. godina zaredom, je lansirao svoju vodeću liniju QLED televizora za 2018. i AV proizvoda na First Look New York događaju u zgradi američke berze na Manhattanu. Kompanija je predstavila svoju najnoviju generaciju QLED televizora pred oko 1.000 učesnika i demonstrirala nove, poboljšane karakteristike zahvaljujući kojima je iskustvo gledanja TV bolje nego prije.

Tokom glavne  prezentacije, Jonghee Han, predsjednik Poslovnog odjela vizuelnih ekrana u kompaniji Samsung Electronics  i  drugi rukovodioci kompanije Samsung objasnili su kako vodeća TV linija za 2018. pruža neuporediv doživljaj kućne zabave, čija je svrha ukloniti prepreke kod montiranja , ali i kod samog izgleda TV i pojednostaviti pristup sadržaju kako bi korisnici imali više vremena za stvari koje vole.

“S našom TV linijom za 2018. smo promijenili definiciju vizuelnog ekrana učinivši ga Inteligentnim ekranom”, rekao je predsjednik Jonghee Han. “Dizajnirana tako da potpuno uronete u nju i da poboljša svakodnevni  život korisnika gdje god se nalazili, i sve to uz vrlo jednostavan način korištenja, nova linija QLED televizora pruža korisnicima najboljie iskustvo  gledanja”, dodao je Han.

Predsjedniku Hanu su se na pozornici pridružili izvršni partneri The New York Timesa, koji su razgovarali o nekim novim korisnim prednostima QLED 2018 linije. Najavljujući novo partnerstvo s Samsungom, Mark Thompson, predsjednik i glavni izvršni direktor The New York Times-a je rekao: “Uz uzbudljivi QLED TV Ambient Mode gledaoci mogu da dožive vizuelno novinarstvo Timesa koje je  bez premca i duboko ispričano”.

First Look New York je organizirao izložbu za goste kako bi upoznali poizvodnu liniju 2018. i njene karakteristike uz pomoć zona i ekrana. Izložba je uključivala:

  • Zonu velikog ekrana koja je predstavila nevjerovatan kvalitet slike nove Samsungove linije s poboljšanom bojom i kontrastom za različite situacije, kao što su igranje igrica i gledanje filmova ili sportova. Samsung je također predstavio svoj priznati 146 inčni The Wall, modularni ekran zasnovan na tehnologiji Micro LED-a, koji je komercijaliziran za kućnu upotrebu.
  • Filmska zona sadržavala je Samsungov višedimenzionalni N950 soundbar s Dolby Atmos®, koji će biti dostupan kasnije ove godine.Soundbar pokazuje kako živahan, snažan surround zvuk može poboljšati doživljaj kućne zabave.
  • Zona Ambient Mode pokazala je kako QLED TV redefinira “isključen TV” S novom tehnologijom koja pretvara TV u lijep i funkcionalan ekran koji pruža mnoštvo informacija, uključujući vijesti, vremenske prilike i saobraćaj, a koji također može reproducirati muziku ili se potpuno uklopiti u zid iza njega.
  • Novi 5-metarski (uključen šu kupovinu QLED TV-a) i 15-metarski (dostupan kao opcija) One Invisible Connection, s kablom za napajanje i podatkovnim kablima spojeni u jedan trajni kabal – prvi u industriji – koji omogućuje korisnicima da stave TV gdje žele, kako žele bez nereda kojeg stvaraju zapetljane žice. .
  • Postavljanje Samsungovog Smart TV za 2018 je jednostavno i može se obaviti s najčešće korištenim uređajem korisnika – njihovim mobilnim telefonom, putem aplikacije SmartThings. Demonstracije su također ilustrirale kako korisnici mogu koristiti svoje glasove kako bi kontrolirali svoju zabavu i gledanje uz uvođenje Bixbya na Samsungove televizore.

QLED linija za 2018. će biti dostupna ovog mjeseca u SAD-u. Za više informacija posjetite www.samsung.com

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here