Na prvi pogled XC60 plijeni pažnju svojim dizajnom koji je ujedno i agresivan i elegantan što pomaže ovom modelu da se u veoma jakoj konkurenciji u ovom segmentu (Audi Q5, Porsche Macan, Mercedes GLC) itekako ističe. Markantna prednja maska ukrašena je novim LED farovima po uzoru na model XC90. Volvo ima snažno naslijeđe u dizajniranju stilskih i dinamičnih SUV-ova sa najnovijom tehnologijom tako da ni ovaj model ne predstavlja izuzetak.
Bezbjednosni sistemi
XC60 jedan je od najbezbjednijih automobila u ovom segmentu te posjeduje mnoštvo nove tehnologije koja u ovom aspektu pomaže vozaču. SteerAssist (pomoć pri upravljanju) dodat je revolucionarnom City Safety sistemu. Novi bezbjednosni sistem nazvan Oncoming Lane Mitigation koristi pomoć pri upravljanju da pomogne u ublažavanju čeonog sudara, dok Volvo Blind Spot Indication System (BLIS) za detekciju ”mrtvog” ugla sada koristi funcionalnost pomoći pri upravljanju kako bi se smanjio rizik od sudara prilikom promjene saobraćajne trake.
Nova generacija City Safety sistema u Volvu XC60 koristi napredan sistem radara i tehnologiju kamere kako bi otkrila potencijalne opasnosti poput drugih vozila, pješaka, biciklista i velikih životinja ispred vozača. Ona upozorava i može čak i zakočiti umjesto vozača, kako bi pomogla da se izbjegne ili ublaži sudar kada vozač ne reagira na vrijeme.
Pilot Assist, Volvoov napredni poluautonomni sistem asistencije vozaču, vodi računa o upravljanju, ubrzanju i kočenju na dobro obilježenim putevima do brzine od 130 kilometara na sat (zadovoljavajuće radi čak i po sarajevskim ulicama u šta smo se imali priliku i uvjeriti) i dostupan je u novom XC60 kao opcija.
Performanse
Novi XC60 nudi široku paletu motora. Predstavljen je uz dizelski D4 motor sa 190 konjskih snaga i D5 sa PowerPulse tehnologijom uz pomoć koje isporučuje 235 konjskih snaga. Od benzinskih motora u ponudi se nalaze tri agregata od kojih je najslabiji pod oznakom T5 i nudi 254 konjske snage, izad njega u ponudi je agregat pod oznakom T6 koji uz pomoć twincharge tehnologije nudi 320 konjskih snaga i 400 nm obrtnog momenta (twincharge tehnologija uključuje upotrebu turbo punjača, ali i mehaničkog kompresora na istom agregatu). Na vrhu ponude što se tiče modela XC60 nalazi se agregat pod oznakom T8 koji uz motor iz modela T6 nudi i elektro motor sa 87 konjskih snaga te u kombinaciji nudi 407 konjskih snaga, ali i ubrzanje od nula do stotinu kilometara na sat za samo 5,3 sekundi.
Pored gore navedene opreme, cjelokupni osjećaj vožnje ovog modela odiše luksuzom, ali i kvalitetom, zvučna izolacija je odlično implementirana te se motor na ovom modelu gotovo i ne čuje ako ste u opcijama odabrali eco ili comfort način vožnje. Riječi pohvale također imamo i za automatski mjenjač koji brzine mjenja brzo, ali i veoma suptilno tako da je vozaču, ali i putnicima gotovo nemoguće utvrditi tačan momenat izmjene stepena prijenosa. Sistem multimedije je urađen po uzoru na Teslu sa velikim centralnim displayom preko kojeg se kontroliraju svi aspekti ovog vozila.
Posebno bi još istakli poluautonomni sistem koji se na naše iznenađenje odlično snašao u gradskim uslovima Sarajeva te je sa lakoćom držao svoju traku bez intervencije vozača kao i pratio tok saobraćaja i po potrebi ubrzavao i usporavao.
Nakon testne vožnje modela sa D4 dizelskim agregatom uskočili smo u model opremljen T8 benzinskim agregatom, ali i elektro motorom. Sirova snaga ovog modela nas je oduševila, uz ubrzanje od 5,3 sekunde do stotinu kilometara na sat ovaj model parira mnogo ”većim” od sebe koji nerijetko ispred naziva imaju neku od ”performans” oznaka. Integracija dva pogonska sklopa također je na zavidnom nivou te vozač nikada ne primijeti nedostatak ili prisustvo elektro motora što je svakako vrlo pohvalno za Volvo i njihov novi model.
Iz Volva naglašavaju da će na početku prodaje ovog modela u Bosni i Hercegovini nuditi akcijske cijene za prve kupce. Uzimajući ovo u obzir, cijena Volva XC60 sa D4 agregatom i Momentum+ opremom iznosit će 87.777 KM.