Bliži nam se održavanje Sarajevo Marketing Summita koji već četvrtu godinu zaredom privlači veliku pažnju eksperata iz svijeta biznisa i marketinga. Na ovom prestižnom marketing događaju, koji se održava 26. oktobra 2017. godine u Hotelu Hills u Sarajevu i ove godine će sudjelovati istaknuti eksperti iz poslovnog svijeta, marketinga i tržišnih komunikacija, koji sa sobom donose još više znanja, novosti, ideja i energije.
Tako će se na Summitu govoriti o primjerima marketing stručnjaka koji su napravili korak naprijed i uspjeli se pozicionirati na tržištima u BiH, regiji i svijetu. Što je to njima slično? Što možemo naučiti iz njihovih primjera i priča? Kakav treba biti marketing manager, da bi mogao pokrenuti kompaniju naprijed i podignuti brend na višu razinu? Kako marketar može napraviti korak dalje u svojoj karijeri? Kako stvarno koriste digitalizaciju i kako gledaju digitalni svijet? Kako kreiraju nove proizvode koji imaju uspjeh na tržištima? Kako im uspijeva na stranim tržištima s ograničenim resursima…
Praktične primjere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima, između ostalih, prezentirat će predstavnici uglednih kompanija kao što su: Vispak, Triglav osiguranje, Mercator, Rapsody Group, Httpool, GfK…
Pored vrhunskih predavača, koji će podijeliti svoje stručno znanje i iskustvo, najavljuje se i dolazak idejnog tvorca Legolanda i najuspješnijeg globalnog direktora Lego brenda – Christian Majgaard, koji će biti Key Speaker na konferenciji.
Stoga, ne propustite priliku da se na 4. Sarajevo Marketing Summitu uvežete s preko 500 sudionika, predstavnika uspješnih bh. kompanija i regionalnih kompanija, eksperata iz marketinga i poslovnog svijeta, ali i najboljim studentima s Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.
Sve dodatne informacije o Sarajevo Marketing Summitu, kao i cjelokupnom programu možete potražiti na web stranici www.marketing-summit.ba