10. Sarajevo Marketing Summit: Marketari kreiraju buduću deceniju u marketingu

Jubilarni 10. Sarajevo Marketing Summit

62

U fokusu su bile teme o najbrže rastućoj eCommerce industriji, alatima i strategijama koje koriste najuspješniji.

Drugi konferencijski dan zvanično je otvorio Nermin Muzur koji je svojom pozicijom načelnika Općine Ilidža, brendirao ovu lokalnu zajednicu kao poželjno mjesto za investitore i omiljenu turističku destinaciju.

Izrazio je zadovoljstvo što se ovakve konferencije i slični projekti održavaju u ovoj lokalnoj zajednici.

muzur

“Zahvaljujem se organizatoru koji je našu lokalnu zajednicu prepoznao kao adekvatnu za ovakav događaj. Bit ćemo sretni ukoliko se neko od prisutnih odluči da nas posjeti, da nam se javi i da predloži neku ideju ili praksu koju ćemo zajedno razraditi i unaprijedili našu lokalnu zajednicu. Pored svih dobrih rezultata koje smo ostvarili, ne mislimo da sve znamo i da smo sve naučili, zato je poziv uvijek otvoren za dobre ideje i projekte”, poručio je Muzur, dodajući da je Ilidža pogodna za investicije i da ima najveći potencijal za dalji razvoj u svakom segmentu.

Samira Muratović, vlasnica i direktorica agencije Altermedia kazala je da je tema ovogodišnjeg samita je “Marketing Mastery” kojom se naglašava kontinuirani rast i evoluciju u marketingu.

“Naš jubilarni samit nije samo konferencija. Ovo je putovanje na koje smo krenuli prije tačno 10 godina i mnogo toga se promijenilo. Kada smo prethodnih godina slušali o nekim trendovima, mislili smo da to kod nas neće nikada doći. Danas nam je to već svakodnevnica u životu i radu i zato danas slavimo inovacije”, poručila je.

Dodaje da je konferencija okupila oko 350 učesnika, brojnih stručnjaka iz zemlje i regije koji će govoriti o trendovima u marketingu.

“Događaj je od velikog značaja jer je idealna prilika za umrežavanje i razmjenu iskustava. Cilj nam je da zajedno kreiramo buduću deceniju u marketingu”, istakla je Muratović.

marketing summit

U nastavku konferencije marketinški stručnjaci predstavili su najnovije trendove, istraživanja i dobre prakse, pomoću kojih svaki biznis i marketing sektor može da unaprijedi svoje poslovanje, poveća prodaju i na učinkovit i precizan način komunicira sa svojom publikom.

Ivan Rebrović, iz kompanije Monri predstavio je plaćanje u trgovinama na POS terminalima, odnosno POS rješenja iz marketing perspektive.

“Ljudi su zainteresirani za cijeli proces i kako poboljšati plaćanja, kako uvesti marketing u cijelu priču. Zato su ovakvi događaji prilika da se prenese dojam šta se sve može i kako napraviti”, navodi Rebrović.

Andrijana Korda Gick, Business Development & Marketing Manager, Carlsberg BH d.o.o., prošlogodišnja dobitnica priznanja Marketing Super Star, ove godine će govoriti o marketing inovacijama u pivskoj industriji.

“Marketing je veoma bitan segment i mi smo servis prodaji. Inovacija generalno ima mnogo od društvenih mreža, influensera, storytellinga i kroz sve te alate činimo da se prodajni rezultati ostvare i da zajedno rastemo”, kazala je.

Osim toga, učesnici imaju priliku čuti iskustva, kao i strategije koje su oblikovale marketing tokom proteklih deset godina. Istražit će se kako su marketari prihvatili inovacije, te prilagodili promjenama u ponašanju potrošača i iskoristili nove tehnologije kako bi postigli ciljane rezultate.

Sve ove godine primarni cilj konferencije je edukacija, prezentiranje inovacija i razvitak tržišta u skladu sa evropskim i svjetskim trendovima, kako bi se adekvatno ispratile promjene u ponašanju potrošača, primijenile nove tehnologije, postigli bolji rezultati…

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here