Rast baze kontinuiran
Pozdravljajući nazočne, predsjednik Uprave HT Eroneta Vilim Primorac naglasio je da su, unatoč činjenici da su iza, ali i ispred HT Eroneta teška i izazovna vremena, i da je vrijeme pandemije donijelo nove izazove, na što se spremno odgovorilo, rezultati poslovanja u dosadašnjem dijelu godine pozitivni.
“Zahvaljujući našem angažiranom pristupu ostvarili smo pozitivan rezultat poslovanja i pritom razvili i očuvali naše kapacitete prema još višoj razini; također smo povećali broj korisnika, tehnološki smo u stalnom usponu te s ispunjenim svim obvezama prema radnicima i zajednici. Današnji Management Forum treba biti dodatan impuls kako bismo – ne samo i de facto uspješno priveli koncu ovu godinu u svim aspektima poslovanja nego i da bismo još čvršće, zajednički, krenuli u još jednu novu i uspješniju. Neću reći da će biti lako. Naprotiv, svako razdoblje koje dolazi sve je izazovnije, i mi u HT Eronetu itekako smo svjesni toga. Ljestvicu smo podigli visoko. Samo na taj način predvodnik svih tehnoloških i drugih promjena, ukorak s ostalima, HT Eronet može biti konkurentan, ako ne i lider na tržištu”.
Primorac je govorio i o procesima upravljanja djelatnicima, naglasivši kako je kontinuirano povećanje učinkovitosti cilj dugoročne politike upravljanja ljudskim resursima te da se prirodni odljev radnika djelomično kompenzira novim zapošljavanjem, a djelomično racionalizacijom poslova i sve većom digitalizacijom procesa.
Član Uprave i izvršni direktor za nepokretnu mrežu Tomislav Ruk kazao je kako je HT Eronet, zahvaljujući pravodobno definiranim strateškim inicijativama, kao i iznimnom angažmanu djelatnika na provedbi istih, u razdoblju siječanj – kolovoz 2022. godine, ostvario sve ključne ciljeve.
“Svakako posebno ističemo kontinuirani rast korisničke baze u svim segmentima poslovanja te daljnji organski rast poslovnih prihoda u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, kao i u odnosu na postavljene planske vrijednosti za 2022. godinu. U idućem razdoblju s optimizmom očekujemo provedbu svih zacrtanih inicijativa, posebice u domeni razvoja novih konvergentnih usluga i ICT rješenja, daljnjeg rasta i nastupa na tržištu te nastavku transformacije poslovnih procesa s ključnim ciljem poboljšanja korisničkog iskustva i kompanijske izvrsnosti. Nadamo se da će postojeći globalni izazovi imati što manji utjecaj na poslovne aktivnosti HT Eroneta u interesu naše kompanije, zaposlenika i cijele zajednice”, kazao je Ruk.
Velike investicije
Članica Uprave i izvršna direktorica za financije Gordana Bilić u prvom je dijelu govorila o pozitivnom rezultatu te obrazložila uspješno završenu turističku sezonu kroz rezultate 7. i 8. mjeseca. Posebno je istaknut stalni rast prihoda od maloprodajnih i veleprodajnih usluga, na razini osam mjeseci 2022. za više od šest milijuna KM ili 4,8%. Također, raste i baza korisnika, i u segmentu pokretnih i u segmentu nepokretnih usluga, za gotovo 24.000 korisnika, odnosno 3,2%.
Prezentirana je i kratka analiza operativnih troškova, pri čemu je zaključeno da su troškovi veći nego u prethodnoj godini, ali rast troškova je manji nego rast prihoda te je visina troškova općenito u skladu s planom. U prvih osam mjeseci realizirane investicije gotovo su 22,5 milijuna KM, od čega je u izgradnju telekomunikacijske infrastrukture i unaprjeđenje mrežnih i IT sustava realizirano više od 97% navedenog iznosa, a sve u cilju unaprjeđenja usluga i brzina za krajnjeg korisnika.
Zaključeno je i da postoji potreba za daljnjom konvergencijom dana naplate i dana plaćanja te i dalje kvalitetnim upravljanjem nabavno-logističkim procesima kroz daljnju optimizaciju zaliha. Goran Kraljević, član Uprave i izvršni direktor za pokretnu mrežu, naglasio je da je temeljni preduvjet razvoja digitalnog društva kontinuirano ulaganje u sigurnu, učinkovitu i održivu mobilnu i fiksnu širokopojasnu infrastrukturu.
“Dok BiH čeka na 5G, HT Eronet će u idućem razdoblju, poštujući najviše sigurnosne standarde, nastaviti povećavati pokrivenost i kapacitete 4G/4G+ mreže, a za korisnike to znači bolje korisničko iskustvo, veće brzine i mogućnost korištenja novih naprednih usluga. HT Eronet uspješno je završio najzahtjevniju fazu BSS transformacije i implementirao integrirani servisno-orijentirani obračunski sustav (SAP Hybris) za naplatu u realnom vremenu i povezano IT okruženje (novi Order management sustav, novi Telco POS, CRM i SAP FICA sustav). Osnovni cilj svih navedenih aktivnosti je tranzicija HT Eroneta u digitalno poduzeće koje će nove proizvode i usluge agilno razvijati, testirati i usavršavati u bliskoj suradnji sa svojim krajnjim korisnicima”, kazao je Kraljević.