Digitalne tehnologije mijenjaju sve iz temelja. Vođe „velikih i starih“ organizacija ne mogu se više oslanjati na stara pravila kako bi uspješno igrali ovu potpuno novu igru. Talenti, vještine, procesi, sistemi i uloge koji su vašu organizaciju učinili uspješnom u prošlosti doslovce preko noći postaju nevažni. Ova knjiga je napisana za izvršne menadžere iz već etabliranih organizacija koji uz pomoć novih digitalnih ponuda žele biti pri vrhu, a ne kaskati za drugima. U knjizi su opisane osnovne temeljne sastavnice pomoću kojih se odvija digitalna transformacija: od stvaranja vizije novih, digitalno inspiriranih ponuda vrijednosti, preko sticanja znanja o tome za koje digitalne ponude su potrošači spremni platiti, pa sve do dizajniranja modela odgovornosti koji zaposlenicima omogućuje da sve ovo ostvare.
Business literatura:Digitalni dizajn
Talenti, vještine, procesi, sistemi i uloge koji su vašu organizaciju učinili uspješnom u prošlosti doslovce preko noći postaju nevažni.