Ukupan desezonirani promet trgovine na malo u Bosni i Hercegovini, posmatran u tekućim cijenama, u februaru je ostvario rast od 4,7 posto u odnosu na januar, objavila je Agencija za statistiku BiH.
Rast prometa od 2,2 posto ostvaren je u trgovini neprehrambenim proizvodima, a u trgovini prehrambenim proizvodima, odnosno hranom, pićem i duhanskim proizvodima, rast prometa iznosio je 1,4 posto. Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u februaru veći je za 3,8 posto u odnosu na januar.
U trgovini neprehrambenim proizvodima rast prometa iznosio je 1,8 posto, a u trgovini prehrambenim proizvodima rast prometa iznosio je 1,4 posto.
U februaru 2021. u odnosu na isti mjesec prošle godine, ukupan promet trgovine na malo u BiH, posmatran u tekućim cijenama, zabilježio je pad od pet posto. Promet prehrambenim proizvodima zabilježio je pad od 1,8 posto, dok je promet neprehrambenim proizvodima zabilježio pad od četiri posto.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan promet trgovine na malo u februraru ove godine manji je za 0,5 posto u odnosu na isti mjesec lani. U februaru, u odnosu na isti mjesec 2020. godine, promet prehrambenim proizvodima zabilježio je pad od 3,3 posto, dok je promet neprehrambenim proizvodima ostvario rast od 2,6 posto.