Volkswagen je s velikim zakašnjenjem predao svoje prve ID.3 automobile kupcima u Dresdenu i Wolfsburgu. |
Prema podacima kompanije, do sada je prodano više od 25.000 prvog izdanja, koje je ograničeno na 30.000 automobila. Volkswagen je ostvario važnu etapnu pobjedu na svom odlučnom putu u električno doba, piše n-tv.
Uspjeh ili neuspjeh njegove e-strategije neće odrediti ništa manje od položaja izvršnog direktora Herberta Diessa u Wolfsburgu. Šezdesetjednogodišnjak je sve stavio na jednu kartu. Ogromne svote novca već su se slile u ID.3, kompaktni SUV ID.4 i električni Bulli ID.Buzz – u cijeloj grupi to će ukupno iznositi 33 milijarde eura do 2024. godine. Cilj je postati tržišni lider u elektromobilnosti i u budućnosti prestići električnog pionira Teslu. Je li to realno? Nedavno je bilo zabrinutosti: ID.3 dugo dolazi, umjesto da bude predstavljen u ljeto, bit će dostupan tek u septembru. Osim toga, novi električni automobil, koji bi trebao dovesti kompanija sa sjedištem u Wolfsburgu u ravan s Teslom, nije pobrao dobre kritike na testiranjima specijaliziranih medija. Automobil na potpuno baterijski pogon impresionira svojim voznim karakteristikama, ali postoji “znatna potreba za poboljšanjima” u pogledu elektronike. Navigacijski sistem bio je ograničen, a ostale internetske usluge uopće nisu radile. Izrada također ostavlja mnogo želja, čak vas i ne podsjeća na provjerene modele poput Golfa, piše Auto Motor Sport. Sa stajališta stručnjaka to ne mijenja činjenicu da je strategija najvećeg njemačkog proizvođača automobila i dalje točna. Prema studiji Chemnitz Automotive Institute, Volkswagen sustiže snagu kada je u pitanju elektromobilnost. Prema izračunima autora, grupa će biti tržišni lider u Europi do kraja 2020. godine. |
|