Nissan redizajnirao logo

Tim je morao ispitati nekoliko varijabli, uključujući i odluku da na budućim električnim modelima logotip bude osvijetljen, donesenu u ranoj fazi razvoja. To je donijelo određene tehničke izazov

50
Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila, djelovao je kao znak raspoznavanja, te, kako sami kažu, odražavao filozofiju osnivača Yoshisukea Aikawe koja glasi “Ako je vaše uvjerenje čvrsto i nepokolebljivo, prodrijet će čak i u Sunce”.
Nakon 20 godina, predstavljena je njegova nova verzija, prilagođena digitalnom dobu. Novi Nissanov logotip dijelom ostaje vjeran tradiciji, a dijelom odražava značajne promjene koje su se tokom posljednja dva desetljeća zbile u našem društvu. Prepoznatljivi logotip obnovljen je kako bi označio zaokret marke prema budućnosti i njenu neprekidnu povezanost s vlastitim bogatim nasljeđem i tradicijom inovacije.

Sve je počelo još 2017. kada je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanovog globalnog odjela za dizajn, krenuo istraživati nove mogućnosti vizuelnog identiteta marke i izgleda logotipa. Zadužio je dizajnerski tim da ispita sve mogućnosti novog dizajna, počevši od neznatnih izmjena do potpune obnove izgleda.

Tokom sljiedeće dvije godine dizajnerski tim marljivo je skicirao i razvijao nekoliko verzija logotipa, imajući na umu Aikawine riječi: “Budite strastveni, budite inovativni, usudite se izazvati.”

Tim je morao ispitati nekoliko varijabli, uključujući i odluku da na budućim električnim modelima logotip bude osvijetljen, donesenu u ranoj fazi razvoja. To je donijelo određene tehničke izazove. Na primjer, bilo je potrebno pažljivo procijeniti debljinu vanjskog ruba logotipa kako bi djelovao upečatljivo kada se osvijetli, kao i osigurati da bude usklađen s vladinim propisima u pogledu osvijetljenih dijelova automobila. Logotip je trebao ostavljati snažan dojam i kada nije osvijetljen, primjerice u tiskanom ili digitalnom izdanju.

Nakon brojnih skica i nekoliko maketa, stvoren je dvodimenzionalni logotip kakav je predstavljen na novom električnom modelu, SUV-u Ariya.

Novi dizajn omogućio je prijelaz iz krutog industrijskog dizajna u profinjen i topao dizajn s digitalnim potencijalom. Njime se označava evolucija Nissana kao pružatelja naprednih usluga mobilnosti, a ne samo proizvođača tradicionalnih automobila, poruka je koju kompanija ovom promjenom želi poslati.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here