Potreba za sredstvima za čišćenje spasila poslovanje Henkela

Prihodi su na nivou grupecije bili skoro na razini istog prošlogodišnjeg perioda i iznosili su 4,9 milijardi eura

117

Njemački proizvođač robe za široku potrošnju Henkel izvijestio je o stagnaciji prihoda u prvom tromjesečju 2020. godine obzirom da je skok prodaje deterdženata i sredstava za čišćenje neutralizirao lošije rezultate u poslovanju s ljepilima i kozmetikom.

Kada se isključi utjecaj valutnih kurseva i prodaje odnosno kupovine imovine, prihodi su na nivou grupacije bili skoro na razini istog prošlogodišnjeg perioda i iznosili su 4,9 milijardi eura, prenosi SEEbiz.

Pritom su prihodi u odjelu deterdženata za rublje i sredstava za održavanje kućanstva skočili za 5,5 posto, poduprti većom prodajom proizvoda poput tekućine za pranje Pril i deterdženta Persil.

U odjelu ljepila pali su 4,1 posto, uglavnom zbog velikog pada potražnje u automobilskoj industriji.

Odjel kozmetičkih proizvoda zabilježio je pad prihoda od 3,9 posto zbog zatvaranja frizerskih salona širom svijeta kako bi se zaustavilo širenje koronavirusa. Pad su donekle ublažili dobri rezultati u kategoriji prozvoda za njegu tijela, posebno sapuna Dial.

Henkelovo poslovanje kozmetike bilo je u teškoćama i prije krize uzrokovanom pandemijom koronavirusa, te je grupacija najavila prodaju odnosno gašenje pojedinih brendova do 2021. godine, uporedo s tim razmatrajući mogućnost novih akvizicija.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here