Postupajući u najboljim interesima klijenata, UniCredit Bank je poduzela posebne mjere kako bi, u posebnim uvjetima pojave virusnog oboljenja COVID-19, olakšala obavljanje bankarskih usluga skupini klijenata iznad 65 godina starosti, s obzirom na uvedene restrikcije kretanja i zdravstvenu osjetljivost.
Pogodnosti koje je UniCredit Bank poduzela vrijede do 31.oktobra 2020. godine (uključujući i taj dan), samo za klijente iznad 65 godina starosti i uključuju sljedeće:
· Izdavanje Debit Mastercard kartice bez naknade.
· Ponovno generiranje PIN-a bez naknade za postojeće korisnike Debit Mastercard kartice (ukoliko su zaboravili PIN)
· Korištenje usluge internet/mobilnog bankarstva bez naknade postojećim korisnicima do 31.10.2020. godine
· Korištenje usluge mobilnog bankarstva svim novim korisnicima bez naknade 6 mjeseci od datuma ugovaranja (bez obzira na godine starosti)
· Plaćanja računa, te ostala plaćanja u KM putem internet/mobilnog bankarstva unutar banke, te na drugu banku, bez naknade za sve postojeće i nove korisnike internet/mobilnog bankarstva
Na ovaj način UniCredit Bank želi približiti svojim klijentima pristupačnost digitalnih kanala, koji im omogućavaju da plate sve svoje račune i obaveze iz udobnosti doma, bez bespotrebnog izlaganja riziku.
Za sve savjetodavne usluge vezano za ugovaranje i korištenje navedenih usluga na raspolaganju je Podrška korisnicima banke putem besplatnog broja 080 081 051 koji je dostupan 24 sata, 7 dana u sedmici.
UniCredit Bank će nastaviti aktivno pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i zaposlenika i činiti pravu stvar!