Ljudi su oduvijek tragali za nečim što će im zadovoljiti potrebu za jačom dozom energije, tako su se kroz historiju smjenjivali razni napici koje su ljudi konzumirali, među kojima su kafa, čajevi te razna bezalkoholna pića. Svjesni rastuće potražnje za korisnim i spremnim za konzumaciju, funkcionalnim pićima sa niskim udjelom šećera koju su generirali potrošači, nastala su energetska pića.
Brza popularnost
Jedan od savremenih proizvođača koji konstantno radi na unaprijeđivanju svojih proizvoda kako bi ih učinili zdravijim i pogodnijim za korištenje jeste mađarski brend HELL Energy. Sam brend je stvoren 2006. godine od strane male obiteljske kompanije, a postao je popularan u rekordnom roku. Za samo četiri godine na tržištu energetskih napitaka HELL Energy postao je vodeći brend u Mađarskoj, a nedugo zatim i u mnogim drugim zemljama. Proizvodi se isporučuju u više od 50 zemalja širom svijeta, od Čilea do Indije, a glavni dokaz da je kao svjetski brend prevazišao sebe je činjenica da od 2018. godine jedan od najpoznatijih svjetskih glumaca, Bruce Willis, promovira HELL. U Bosni i Hercegovini HELL Energy proizvodi su dostupni na više od 6.000 prodajnih mjesta.
Način proizvodnje ovih naptaka je izuzetno napredan, tako da su HELL energetska pića pravljena sa tehnologijom koja ne uključuje konzervanse, nego se radi samo proces pasterizacije. Taj proces je vrlo skupa metoda koja uključuje termičku obradu, ali za kompaniju je to imperativ jer želi visoko kvalitetan proizvod za svoje potrošače.
HELL energetska pića nam itekeko mogu pomoći pri obavljanju svakodnevnih zadataka jer su to funkcionalna pića sa stimulirajućim učinkom i jedinstvenom kombinacijom karakterističnih satojaka vrhunske kvalitete među kojima su kofein i to 32 mg/100 ml, pravi granulirani šećer (šećer koji nam daje energiju), te vitamini B skupine. Sastojci su uvijek naznačeni na limenci koja je sada napravljena kao ‘soft touch’, tako da i to doprinosi vrhunskom iskustvu uživanja u ovom napitku.
HELL Energy pića dostupna su u različitim vrstama okusa. Osim uobičajenih klasičnih voćnih okusa, tu je i STRONG Red Grape, STRONG Apple, STRONG FOCUS (STRONG se proizvodi sa 20% više kofeina), Active sa 60% manje šećera* i dva limitirana izdanja u svakoj sezoni. Treba napomenuti da se kofein koristi za stimulaciju hiljadama godina, a nalazi se i u mnogim namirnicama koje ljudi svakodnevno konzumiraju, npr. čokolada.
Mnogo obaveza
HELL Energy napici su simbol za obavljanje raznih zadataka bilo da se radi o učenju, sportu, vožnji automobila, putovanju ili bilo kakvim poslovnim obavezama. Stimulacija nam je naročito potrebna u modernom svijetu u kojem živimo, a kojeg karakterizira brz ritam života i mnogo obaveza za pojedinca. Za potrošače najbitnije obilježje ovog energetskog napitaka je okus, fantastična cijena, te niz vrhunskih sastojaka koji su odličan izbor za one koji brzo žive. Sudeći po svjetskim trendovima, kretanjima na domaćem tržištu i naporima koje HELL Energy ulaže, ovaj brend ima svijetlu budućnost.
*60% manje sadržaja šećera u odnosu na HELL Energy Classic koji sadrži 10,9mg / 100ml.