Nova krovna marka “Vienna Business Districts” aktuelni je projekt Grada Beča, bečkih Privredne komore i Privredne agencije za bolji menadžment poslovnih zona koji je započeo ovog ljeta. Iza krovne marke krije se podjela grada načetiri poslovna distrikta koji svi imaju svog “distrikt menadžera”.
Atraktivna zona
Sve je započelo kao pilot projekt 2012. godine u najjužnijoj 23. bečkoj opštini Liesing i nastavilo u sjevernom Floridsdorfu 2015. godine. Inače, bečki jug je sa 2.580 firmi i najaktivnija poslovna zona. Od ljeta 2019. godine projekat je proširen na jedanaest opština.
Iz gradske vlade su poručili da im je bilo važno da uvrste poduzetništvo u sve razvojne planove. Prednosti podjele na četiri poslovne zone sa distrikt menadžerima najviše se ogledaju u uštedi i čuvanju resursa što se ne odnosi samo na ekološki aspekat, već uopšte izdatke za tekuće račune, logistiku, transport i slično.
Velika prednost
Direktan kontakt distrikt menadžera s opštinama i službama u zastupanju interesa firmi, druga je velika prednost krovne marke “Vienna Business Districts”.