Renault je objavio sve detalje o novom Meganeu RS Trophy-R koji je nedavno skinuo rekord Ringa u kategoriji modela s prednjim pogonom. U odnosu na standardni Megane RS, ova verzija olakšana je za čak 130 kg. Kako su inženjeri iz Renaulta to postigli? Prije svega, upotrebom karbonskih elemenata, tanjeg stakla, ispušnim sistemom od titana, ali i izbacivanjem stražnjeg reda sjedala.
Bolje držanje
Automobil je dobio i Ohlins amortizere za još bolje držanje, a tu su i opcijski karbonski naplaci. Za kočenje se brinu Brembo kočnice, dok ispušni sistem nosi potpis slovenskog stručnjaka Akrapoviča. Zanimljivo je kako je sistem zakretanja stražnjih kotača u ovom modelu izbačen kako bi automobil u zavojima bio konzistentniji.
Ručni mjenjač
Ispod poklopca se nalazi poznati 1,8-litreni turbobenzinac snage 300 KS uz 400 Nm okretnog momenta, a nudit će se isključivo s ručnim mjenjačem. Ubrzanje do stotke traje 5,4 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 262 km/h. Cijene kreću od 55.000 eura, a sigurni smo kako će svi primjerci vrlo brzo biti rasprodani…