Audi Q5 55 TFSI E Quattro debitovao s plug-in hibridnim pogonom

Nakon modela E-Tron Quattro i Q2 L E-Tron modela namijenjenog Kini, još jedan Audi je dobio električni motor.

93
Audi Q5

Za razliku od prethodno navedena dva modela, novi Q5 TFSI E Quattro zadržao je konvencionalni motor koji je iskorišten za plug-in hibridni pogon. Radi se o kombinaciji 2,0-litarskog turbobenzinca koji razvija 248 KS i 370 Nm obrtnog momenta te električnog motora koji isporučuje 141 KS i 350 Nm.
Iz Audija su rekli da plug-in hibridni pogon luksuznog SUV-a nudi kombiniranu snagu od 362 KS te 500 Nm obrtnog momenta. Elektrificirani Q5 od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 5,3 sekunde prije nego dostigne 239 km/h.
Oni koji traže PHEV vozila bit će zainteresirani za potrošnju, a Q5 55 TFSI E Quattro troši 2,1 litar na 100 kilometara. Emisija CO2 iznosi 46 g/km kada se automobil koristi kao hibrid, dok korištenjem samo električnog pogona može preći više od 40 kilometara. Gašenjem konvencionalnog motora maksimalna brzina ograničava se na 135 km/h. Q5 dobio je bateriju kapaciteta 14,1 kWh. Kako bi se baterija potpuno napunila, potrebna su dva i po sata (utičnica 400 V/16), a u slučaju korištenja kućne utičnice potrebno je šest sati.
O izgledu se nema šta puno reći jer PHEV model izgleda kao konvencionalni. Razlika je port za punjenje te oznaka 55 TFSIe na stražnjem dijelu. Natpis Quattro na vratima prtljažnika jasno govori da SUV ima pogon na sva četiri točka. Sistem koristi senzore koji analiziraju cestu i automatski prilagođavaju sistem za optimalne performanse. Kada automobil nije previše pod teretom i u uslovima dobre trakcije, sedmostepeni S tronic mjenjač ne šalje snagu na stražnje točkove tako da SUV postaje vozilo s prednjim pogonom.
Audi već prima narudžbe za Q5 55 TFSI E Quattro te traži 60.450 eura.

 

PREKOTarik Delić
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here