Dok danas električne automobile sklapaju već i djeca u osnovnoj školi, s klasičnim automobilom to teško mogu i oni na fakultetu. Inženjersko znanje mora buti puno veće i kompleksnije za izradu takvog automobila, nego elektromobila. To se često zaboravlja u instant potrošnji…
Staro i novo
Na Autosalonu u Ženevi jedan automobil posebno je zainteresirao istinske ljubitelje automobila i tehnike. Novi Ruf SCR na najbolji mogući način pokazuje znanje i vještinu konstruiranja pa je na skoro savršeni način pomirio staro i novo i to u dotjeranom retro obliku legendarnog Porschea 911. Automobil je prerađen i ispod karoserije, koja je dobila pravo tehničko remek djelo konstrukcije korištenjem super laganih materijala.
Tu se vidi znanje i sposobnost pretvaranja snova u jednu veoma lijepu realnu priču. Oduševila nas je ova interpretacija popularnog ‘elfera’ i ostavila bez riječi. Uz super atraktivnu zelenu boju utisak je skoro savršen. Na prošlogodišnjem Autosalonu u Ženevi Ruf je pokazao prelijepi i veoma žuti CTR kojim je slavio 30. godišnjicu epskog modela iz 1987., Yellow Bird.
Na Ženevskom salonu automobila 2018. igra se ponavlja u određenoj mjeri.
Prije 40 godina Ruf je pokazao prvi SCR, model hardcore 911-G model sa značajno agresivnijom aerodinamikom, što je snagu 3,2 litarskog bokser motora tada diglo sa 180 na 217KS. Novi SCR sada je ponudio ipak ‘malo više’.
Novi Ruf SCR ima novu šasiju, a karoserija je retro agresivnog oblika. Korištenjem ugljeničnih vlakana u konstrukciji šasije i karoserije, kao i drugih lakih materijala postignuta je ultra lagana konstrukcija pa novi Ruf SCR ima samo 1.325 kilograma. Za poređenje: potpuno novi serijski Porsche 911 GT3 RS ima 1.430 kilograma.
Savremena tehnologija
Pogon SCR-a se također oslanja na reputaciju najsavremenije tehnologije, ugradnjom 4,0 litarskog atmosferskog boksera najveće snage 510KS (pri 8.270 o/min) i najvećeg obrtnog momenta 470 Nm. Jedina opcija prenosa je ručni mjenjač sa šest stepeni prenosa.
Za najveću brzinu navodi se brojka 320 km/h. Ruf još nije objavio cijenu za SCR, ali po pravilu, njegove kreacije su više nego obično plaćanje, jer to mogu samo oni s dubokim džepom.
Žuti CTR od 710 konjskih snaga, koji je prethodno opisan, koštao je ‘samo’ 892.000 eura. Pa vi sad mislite koliko će ovaj da košta!