Italijanska marka automobila Alfa Romeo dosljedna je u odabiru naziva svojih SUV modela pa nakon modela Stelvio tu je i drugi naziv jednog prijevoja u italijanskim Alpama: Tonale. Sve one koji su zaljubljenici u ovu legendarnu italijansku marku, koja je na tržištu već više od jednog stoljeća, nova CUV (crossover utility vozila) studija Tonale neće ostaviti ravnodušnima.
Dinamika vožnje
Cilj je pružiti najbolju moguću dinamiku vožnje u stilu Alfa Romea. Ovim predstavnikom posebnog segmenta vozila italijanski proizvođač namjerava premostiti jaz između klasičnih italijanskih oblika i nove linije dizajna Alfa Romea, istodobno odražavajući izgled budućnosti ove marke. Vizuelno, Alfa Romeo Tonale očarava suzdržanošću. Jasne forme ukrašavaju karoseriju. Bočna linija nalik kupeu hommage je Giuliji GT Junior iz 70-ih, dok 21-inčni aluminijski naplatci zadržavaju tipični dizajn Alfa Romea. Prednji dio krasi rešetka srcolikog oblika Scudetto (u prijevodu ‘mali štit’), koja je okružena uskim svjetlima. Dizajn svjetlosne opreme prednjeg kraja podsjeća na dva Alfa Romeo kupea; SZ i Breru.
Stražnji kraj Tonalea elegantno je određen obrubom prozora, dopunjenim spuštenim krovnim spojlerom koji produljuje kontinuitet između prozirnog krova i samog stražnjeg prozora. Stražnje osvjetljenje podsjeća na potpis umjetnika, a ne na element optičke rasvjete.
Unutrašnjost kabine simbioza je dinamičkih linija i jasnih oblika, koji su samo nastavak vanjskog izgleda ove studije. Materijali su kontrastni: hladan metal nasuprot toploj koži ili alcantari. Osvjetljenje instrumentne ploče stvara ugodnu atmosferu i uranja unutrašnjost kabine u atmosfersko svjetlo. Dva ekrana osjetljiva na dodir s kontrolom pokreta s dijagonalom zaslona od 12,3 ili 10,25 inča upotpunjuju značajke modela Alfa Romeo Tonale. I zadovoljavaju sve vaše potrebe u ovom segmentu.
Kontrola vozila
Ispod klasično elegantne karoserije studije Alfa Romeo Tonale moderna je plug-in tehnologija. Za pogon prednjih kotača zadužen je motor s unutarnjim izgaranjem, dok elektromotori na stražnjoj osovini služe poboljšanju performansi i donose užitak u vožnji. Dinamička kontrola vozila osigurava to da se performanse električnog i motora s unutarnjim izgaranjem učinkovito koriste.
Odabir Dual Power dizajniran je za maksimalnu snagu oba motora: benzinskog i elektromotora. Na infotainment zaslonu postoji funkcija E-mozione, koja nudi posebno podešavanje ubrzanja, oštrije kočenje i direktnije reagiranje na okretanje kola volana. Način rada Natural optimizira najbolje performanse i automatski regulira rad elektromotora i motora s unutarnjim izgaranjem. Ovaj izbor namijenjen je svakodnevnoj štednji goriva, ali ne na način da se utječe na performanse.
U modu Advance E koristi se samo snaga elektromotora, i to je potpuno električan način rada. Ovim plug-in hibridnim rješenjima podiže se razina uživanja u vožnji te sportskih i dinamičkih karakteristika.