Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH tokom 2018. godine uopće?
“Poslovni ambijent u BiH je zbog same strukture i političke situacije veome promjenjiv. Ne možemo se baš pohvaliti dobrim poslovnim ambijentom u našoj državi. Potrebno je prepoznati potrebe tržišta i na taj način posvetiti se poboljšanju poslovnog ambijenta BiH, kroz efikasniji administrativni sistem, zakonske odredbe i otvrenost za investicije. Diners Club BH kao društveno odgovorna kompanija nastoji ojačati poslovanje i saradnju sa lokalnim kompanijama. Zahvalni smo što su to domaće institucije i kompanije prepoznale i ukazale nam povjerenje, koje mi svakodnevno nastojimo opravdati i unaprijediti”.
Nove mogućnosti
S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali u prethodnoj godini?
“Sa poslovnim izazovima se svakodnevno susrećemo i nastojimo da sve izazove uspješno savladamo i poboljšamo naše poslovanje. Diners ove godine obilježava deset godina prisutnosti u BiH, kao i izdavanje 10.000 kartica. To nije mala stvar, znajući da je u posljednje dvije godine uspješno izdao blizu 8.000 kartica. U prethodnoj godini smo našim klijentima ponudili nove mogućnosti korištenja Diners kartica u skadu sa njihovim potrebama i zahjevima”.
Poreske olakšice
Koji je to najprioritetniji ekonomski potez koji bi nova vlast trebala preduzeti s ciljem poboljšanja poslovnog ambijenta?
“Brže djelovanje, razmatranje, usaglašavanje i donošenje pojedinih zakona u cilju poboljšanja poslovnog ambijenta. Zakonska regulativa, sporo donošenje i promjene zakona, birokratske procedure za privredne subjekte i investitore u značajnoj mjeri su utjecali na poslovne prilike u BiH te bi u narednoj godini trebalo raditi na njihovom unaprjeđenju. Uvođenje određenih poreskih olakšica i smanjenje stopa u cilju boljeg poslovnog ambijenta i privlačenja investitora”.