Međunarodni sajam prehrambene industrije – SIAL, kao jedan od najznačajnijih evropskih i svjetskih sajmova u ovoj oblasti i ove godine održava se od 21. do 25. oktobra u izložbenom prostoru Paris Nord Vilepinte u Parizu, Francuska. Na ovogodišnjem sajmu, svoje proizvode će predstaviti više od 7.020 izlagača iz 109 zemalja svijeta.
Među njima je i jedini bh. izlagač – kompanija MBA u vlasništvu Amre i Asima Kraljića koja na tržištu postoji od 1997. godine. Uz modernu tehnologiju i tradicionalne recepte, kvalifikovan kadar stručno osposobljenih radnika, te visoki nivo kvaliteta proizvodnje, kompanija MBA garantuje najbolji proizvod na domaćem i inozemnom tržištu prepoznatljiv po dobrom izgledu i ukusu poput Bavarskog MBA hljeba, Švicarskog MBA hljeba, Švedskog MBA hljeba, Velešičkog hljeba, Zlatnog tosta itd.
Nastup na ovom međunarodnom sajmu, obezbjeđuje pogodan ambijent izlagačima da predstave svoje proizvode i plasiraju ih na nova tržišta, kao i da pospješe postojeće i steknu nove poslovne kontakte.
Tržište Francuske je potpuno otvoreno, ali sa izuzetno visokim tržišnim zahtjevima zbog najšire moguće ponude i visoke konkurencije, pa su ulaz na tržište, trajno prisustvo i razvoj uslovljeni ne samo kvalitetom proizvoda ili usluge, već i dobrim poznavanjem privrednog ambijenta i poslovne kulture.
U 2016. godini, pomenuti sajam je posjetilo 155.700 specijalizovanih kupaca i distributera iz 194 zemlje, od kojih su 71 posto donosioci odluka koji su tokom pet dana trajanja sajma imali cilj da pronađu nove dobavljače.
Sajam se održava od 1964. godine i čini ga nekoliko tematskih cjelina odvojenih po paviljonima (nacionalni paviljoni i regije svijeta, voće i povrće, alkohol i vino, zamrznuti proizvodi, mlijeko i mliječni proizvodi, meso i riba, konditorski proizvodi, dugotrajni proizvodi, prerađena hrana).
Međunarodni sajam prehrambene industrije pokazao se kao idealan prostor za ostvarivanje novih saradnji sa klijentima, potpisivanje ugovora, promociju proizvoda i istraživanje tržišta, te kao takav ima dugogodišnju uspješnu tradiciju pri realizaciji izvoznih poslova.