Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja se održava 26. i 27. maja u Budvi (uz seriju specijalizovanih radionica zakazanih za 25. maj), je objavio ime novog govornika na Spark.me 2018 konferenciji. U pitanju je Dhiraj Mukherjee, suosnivač Shazama, aplikacije koju je Apple kupio za 400 miliona dolara 2017. godine.
Muherdži je 2000. godine osnovao Shazam Entertainment, prvi servis za prepoznavanje muzike na mobilnim telefonima. Bio je direktor Shazama od 2000-2003. godine i zaslužan je za dobijanje investicija od 600.000 funti u seed fazi i više od 10 miliona funti rizičnog kapitala u naredne tri investicione runde. Muherdži od 2004. godine obavlja ulogu posmatrača u odboru direktoma Shazama i aktivno doprinosi kreiranju korporativne strategije i strategije proizvoda.
Ugledni poslovni dnevni list, Financial Times, ga je 2015. godine izabrao među Top 50 tehnoloških preduzetnika u Evropi. Muherdži je ranije bio direktor bankarskih inovacija u Virgin Money, gdje mu je skorašnji projekat bio vođenje tima zaduženog za kreiranje proizvoda nove generacije Virgin Money digitalne banke, koji će biti na raspolaganju za više od 2,2 miliona studenata u Velikoj Britaniji. Muherdži je takođe biznis anđeo, mentor tehnološkim startapovima i savjetnik fondovima rizičnog kapitala. Trenutno je fokusiran na istraživanje novih tehnologija, kao i pružanje pomoći korporativnim inovatorima i društvenim preduzetnicima.
Organizatori Spark.me su ranije objavili imena tri ovogodišnja govornika – u pitanju su Mark W. Schaefer (jedan od vodećih svjetskih stratega u oblasti marketinga na društvenim medijima koji svoje znanje i iskustvo dijeli na jednom od pet najposjećenijih marketinških blogova na svijetu – {grow}), Boyd Multerer (bivši glavni inženjer za Xbox igračku konzolu, koji je osnovao Xbox Live i XNA servise) i Kerry O’Shea Gorgone (direktorica strategije u MarketingProfsu, vodećem izvoru informacija za više od 600.000 marketinških profesionalaca širom svijeta, i voditeljka Marketing Smarts podcasta). U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.
Karte za konferenciju Spark.me 2018 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me. Puna cijena karte je 300 eura, ali svi zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 200 eura do 01. aprila. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (26-27. maj), radionicama (25. maj), startap takmičenju (26-27. maj), ručak u hotelu Mediteran na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (26. maj). Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50 eura. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Konferencija Spark.me održaće se po šesti put, 26. i 27. maja, u hotelu Mediteran u Budvi. U skladu sa težnjom da svake godine dodatno obogate program konferencije, organizacioni tim Spark.me 2018 je za učesnike konferencije pripremio seriju besplatnih radionica iz oblasti marketinga i preduzetništva, koje će se održati 25. maja u hotelu Mediteran u Budvi. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje u Budvi. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 550 učesnika konferencije iz više od 20 država širom svijeta, među kojima će naći lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja.