U tvornicu e-motora i baterija vrijednu 158,2 miliona USD, Rimac će uložiti znanje i pet miliona eura, a dobiti 40 posto vlasništva. Dok su pogledi ljubitelja automobila bili upereni u Ženevu i novu električnu auto munju C Two, Mate. Rimac je sa svojim vodećim dioničarom u Aziji zaključio posao karijere. Rimac Automobili i Camel grupa ugovorili su da će do kraja ove godine izgraditi u Kini tvornicu električnih motora i baterija.
“Kina nam je važna, jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva, te bilježi najveći rast”, izjavio je Rimac. Zasad se, prema podacima CAAM-a, u Kini mjesečno proizvede 110 do 130 hiljada e-vozila, a tvornica motora i baterija, koju grade Rimac i Camel, za početak će imati godišnji kapacitet od 50 hiljada jedinica. Rimčeva tvornica gradi se u gradu Xiangyangu u centralnoj kineskoj pokrajini Hubei, koja se nalazi na jedinstvenoj poziciji. Udaljenost od nje do tri najvažnije privredne tačke, Pekinga, Šangaja i Hong Konga podjednaka je i iznosi hiljadu kilometara.
Njegov kineski partner, Camel grupa, najveći je proizvođač baterija u Aziji. Camel je potkraj prošle godine u Rimac Automobile uložio 30 miliona eura, čime je postao drugi najveći dioničar. Nedugo nakon toga Rimac je objavio novi model C_Two, prvi komercijalno dostupan privatni automobil sa podrškom za autonomnu vožnju nivoa 4. C_Two prodaje se po cijeni od 1,7 miliona eura, a kako ih Rimac planira prodati 150, jasno je da cilja na prihod veći od četvrtine milijardi eura samo od prodaje novog modela.