Akcije Timesa su se smanjile za 10 posto, vrijedne preko 24 dolara po akciji, nivo koji nije zabilježen od 2007. godine. Tradicionalne medijske organizacije, čak i one koje nude digitalne proizvode, imaju tendenciju da ostanu žive.
Štampanje kao pouzdan izvor prihoda od oglašavanja postaje manje profitabilno. U septembru Wall Street Journal objavio je da će prestati objavljivati štampana izdanja za Aziju i Evropu. U prethodnom kvartalu, prihodi od Times print poslovnog sektora su opali za 8,4 posto.
S druge strane, prihodi od digitalnih medija, porasli su za 8,5 posto u istom kvartalu. Timesov uspjeh je rezultat rastuće digitalne pretplate, što se znatno povećalo od perioda kada je Donald Trump preuzeo vlast.
U posljednjem kvartalu, Times je dobio 157.000 digitalnih pretplatnika, što je dovelo do registracije štampe i dobiti od digitalnog izdanja u vrijednosti od milijardu dolara za 2017. Prihodi od pretplate sada čini 60 posto ukupnih prihoda.
To je dramatičan pomak u industriji koja se tradicionalno oslanja na oglašavanje. Sada Facebook i Google sve više transformišu načine na kojima oglašavanje funkcioniše i konkuriše tradicionalnim maloprodajnim digitalnim dolarskim objektima.