Huawei Consumer Business Group objavila je prodajne rezultate za 2017. godinu koji pokazuju nastavak snažnog rasta, posebno u regiji srednje i istočne Evrope.
„Huawei je ojačao svoju poziciju u srednjoj i istočnoj Evropi sa preko 20 posto rasta prodaje”, izjavio je Zhe Zhang, Huawei direktor za Adriatic regiju.
Budući da Huawei kontinuirano bilježi značajan rast prodaje, brend i dalje planira nastaviti biti predan istraživanju i razvoju širom svijeta kako bi korisnicima pružio najbolje korisničko iskustvo.
„Sigurni smo da ćemo i sljedeće godine potvrditi svoju predanost zahvaljujući novim pametnim telefonima koji donose intuitivno i prihvatljivo iskustvo za korisnike”, dodao je Zhang.
Huawei je prošle godine zabilježio sve veću potražnju za svojim pametnim telefonima kroz cijeli asortiman. U kompaniji planiraju nastavak tog trenda i narednih godina, jer tržišne procjene govore da će do 2021. godine više od 60 posto svjetske populacije posjedovati pametni telefon (IDC, istraživanje „Mobilna umjetna inteligencija i budućnost inteligentnih uređaja”).
Porast prodaje reflektirala se i u sve većoj prepoznatljivosti Huaweija kao globalno poznatog, premium brenda.