U svečanom ambijentu Raiffeisen GALERIJE u zgradi Centrale banke u Sarajevu održano je druženje članova Uprave Banke s predstavnicima medija.

Na kraju godine u kojoj Raiffeisen obilježava 25 godina stabilnog i uspješnog poslovanja na bosanskohercegovačkom tržištu predstavnicima medija se obratio Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke, zahvalivši se na partnerskoj saradnji u proteklom periodu.

Tom prilikom Dobnigg je istakao sljedeće: „Zadovoljstvo nam je što smo slijedeći našu poslovnu strategiju tokom svih ovih godina stekli epitet jedne od vodećih finansijskih institucija sa snažnom tržišnom pozicijom. Naši dobri poslovni rezultati proizilaze iz kontinuiranog prilagođavanja naše ponude očekivanjima i zahtjevima klijenata, a naš jak brend je ključni pokretač naše vrijednosti, i daje klijentima osjećaj pouzdanosti, sigurnosti, povjerenja i partnerstva“.

Praćenje tržišnih trendova je kontinuirana orijentacija Raiffeisen banke pri čemu savremeni trend digitalizacije za Banku predstavlja izazov. U cilju modernizacije Banka radi i na preuređenju svoje široke mreže poslovnica, usklađujući je sa standardima koje digitalizacija postavlja. Da je na pravom putu kada je riječ o prilagođavanju poslovanja digitalnom dobu potvrđuje nagrada „Najbolja digitalna banka u BiH za 2017.“ koju je Raiffeisen banci dodijelio renomirani magazin Global Finance.

„Slijedeći našu strategiju održivosti nastojimo klijentima biti fer partner i ponuditi im odgovarajuća rješenja u skladu s razvojem njihovog poslovanja. Samo ovakav uzajamni odnos koji se zasniva na međusobnom povjerenju može rezultirati uspjehom za obje strane. Također, u skladu s pomenutom strategijom, nastojimo naš uspjeh podijeliti sa zajednicom u kojoj poslujemo te me posebno raduje što smo samo tokom ove godine bili u prilici podržati 95 projekata iz oblasti humanitarnog djelovanja, obrazovanja, sporta, kulture i ekologije“, dodao je Dobnigg.

Aktivnosti Raiffeisen banke u predstojećem periodu će biti usmjerene na prihvatanje izazova koje postavljaju trendovi digitalizacije uz fokus na inovativnost, te na proaktivan i personalizovan pristup klijentu.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here