Peta kampanja Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće” pod nazivom “Made in BiH” poručila je više nego dobre rezultate, izjavio je predsjednik tog udruženja Admir Kapo.
„Posljednje informacije koje sam dobio iz tržnih centara pokazuju rast prodaje domaćih proizvoda u svim industrijskim oblastima tokom osam i po mjeseci kampanje“, rekao je Kapo.
Pojasnio je da su u strukturi prodaje bh. suhomesnati i proizvodi od pilećeg mesa preuzeli primat na tržištu, da je zabilježen dobar rast prodaje bh. mliječnih proizvoda, kao i bh. alkoholnih pića, a posebno vina.
Kapo je istakao da se promjena svijesti kod bh.građana nastavlja i da poređenje današnjeg stanja s onim iz 2014. pokazuje ogroman napredak.
Precizirao da je prodaja pojedinih grupa proizvoda rasla i više od 50 posto što su odlični rezultati, ali su još daleko od željenog cilja za koji će biti potreban nastavak istog tempa narednih pet do deset godina.
„Cilj nam je da upšte ne bude trgoviskog deficita kod proizvoda koje u Bosni i Hercegovini proizvodimo ili smo u mogućnosti da ih proizvedemo“, naveo je Kapo.
Kapo je naglasio da je za sadašnje rezultate posebno bitno što su domaći tržni centri preuzeli primat na tržištu i što daju više prostora na policama bh. proizvodima.
Dodao da će aktuelna kampanja trajati do kraja 2017. nakon čega će biti sumirani rezultati i početi pripreme za narednu, šestu kampanju koja bi trebala biti predstavljena sredinom februara.