Korisnici online platforme za komuniciranje Viber ne mogu ovih dana zaobići nove Rafa Žirafa sticker-e koje je upravo lansirala Raiffeisen BANK d.d. Bosna i Hercegovina.

Simpatični sticker-i Rafe Žirafe na Viberu se mogu naći u raznim situacijama. Bilo da neko ima „stRafa friz“ ili mu je naprosto „Rafno do mora“, sada nije problem da to i izrazi. Cilj je bio da se banka na opušten način približi javnosti i omogući ljudima da u svakodnevnom dopisivanju stvori ugodnu i zabavnu atmosferu komunikacije.

Fantastičan podatak je da je u prvih 24 sata nakon postavke preko 16.500 korisnika preuzelo ove Viber sticker-e, a razmijenjeno je nevjerovatnih 65.000 poruka koje su ih sadržavale. Razvila se „pRafa“ ljubav, a Raiffeisen banka učinila je „pRafu“ stvar.

“Rafa se rodila 2007. godine u saradnji sa agencijom Communis. Tokom godina Rafa Žirafa je rasla, razvijala se te prerasla u zaseban i najprepoznatljiiviji brend dječije štednje. Rafa je sastavni dio naših brojnih projekata i niza aktivnosti koji su usmjereni ka edukaciji djece u smislu podizanja svijesti o važnosti štednje za budućnost i razvijanju dobrih štednih navika od malih nogu. Dodatno, Rafa Žirafa je osviještena, pametna, zabavna, prati trendove komunicirajući sa mladim ljudima na različite načine. Ponosni smo na činjenicu da smo prva banka na ovom tržištu koja je uvela Viber sticker-e čiji je glavni akter a ko drugi nego Rafa Žirafa – šta drugo reći ‘vrh vrhova’“, izjavila je Belma Hadžiomerović, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija&upravljanja održivošću, Raiffeisen BANK d.d. Bosna i Hercegovina.

Raiffeisen banka je sticker-e razvila u saradnji sa timom agencije Communis d.o.o. iz Sarajeva.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here