Schneider Electric, globalni specijalista za upravljanje energijom i automatizaciju, proglašen je vodećim proizvođačem rješenja za Upravljanje efikasnošću imovine (Asset Performance Management – APM) prema rezultatima istraživačke kuće Navigant Research. U prošlogodišnjem, prvom izvještaju, Schneider Electric proglašen je glavnim kandidatom za prvo mjesto te je bio pozicioniran među prve tri od ukupno 10 obrađenih kompanija. Bodovanjem je obuvaćena strategija razvoja proizvoda i uspješnost ostvarenja te strategije.
„Mi smo pionir primjene tehnologija industrijskog Interneta stvari (Industry IoT) pa je vodeći položaj u najnovijem izvještaju analitičke kuće Navigant Research potvrda širine i raznovrsnosti naše platforme za efikasno upravljanje imovinom u kompanijama“, istaknula je Kim Custeau, direktorica Odjela za upravljanje imovinom, u kompaniji Schneider Electric i dodala: „Uspješna integracija s postojećim informacijskim sistemima i sposobnost naših rješenja da ostvaruju stalan povrat ulaganja, omogućavaju našim korisnicima znatne uštede kroz smanjenje troškova održavanja te promjenu smjera iz reaktivnih u proaktivne strategije održavanja imovine”.
Rješenje Schneider Electric Enterprise APM koristi se tehnologijama industrijskog Interneta stvari (Industry IoT) koja omogućuje otvorenu integraciju poslovanja s operativom na “end-to-end” platformama. Rješenje Enterprise APM pruža kompanijama korisnicima u energetici, naftnim kompanijama i distributerima plina, kompanijama koje se bave zbrinjavanjem otpadnih voda, te firmama u metalurgiji, rudarstvu i drugim industrijama, maksimalizaciju povrata na ulaganja u imovnu. To se postiže smanjenjem nepredviđenih zastoja u radu, većom iskoristivošću opreme i povećanjem efikasnosti svakodnevnih operacija.
„Komunalne kompanije trenutno se suočavaju s većom konkurencijom na tržištu i nizom regulatornih promjena, pa im je optimalno upravljanje imovinom postalo veoma važna stvar“, izjavila Lauren Callaway, analitičarka kompanije Navigant Research. „Uspješni proizvođači APM rješenja koriste se tehnologijama obrade velikih skupova podataka (Big Data) i prognostičkim analizama kojima dolaze do vrijednih uvida, što im omogućava optimizaciju resursa, a time i poslovanja”, dodala je Callaway.
Analitička kuća Navigant Research kompanije je rangirala prema 11 kriterija, počevši od vizije, strategije i njene izvedbe, uspješnosti nastupa na tržištima, saradnje s partnerima, tehnologije, efikasnosti samog proizvoda, geografskog dosega i izdržljivosti u poslovnim okolnostima.