Duga historija Mazdinih nagrada započinje s predstavljanjem modela RX-2 s rotacijskim motorom, 1971. godine, nakon čega je Mazda 1972. godine osvojila nagradu Automobil godine u Japanu i SAD-u. Njegov motor osvojio je još nekoliko prestižnih nagrada za inženjering i tehnologiju, uključujući Mainichi Industrial Technology Development nagradu, za njegove na ugljiku bazirane vršne brtve. Ovaj uspjeh nastavila je i Mazda RX-7, koja je 1978. osvojila Grand Prix za Automobil godine, 1979. za Najbolji sportski automobil u SAD-u i 1980. za Automobil decenije u Japanu. Uslijedile su dvije uspješne generacije RX-7 s kontinuiranim unapredjenjima i razvojem koncepta. Godine 2003., Mazda je lansirala novu generaciju motora, RENESIS, u sportskom kupeu RX-8. Tu je Mazda napravila još veći napredak, jer je razvila motor koji koristi manje goriva od svog prethodnika, a njegov ispuh zadovoljava normi Euro IV. Iste godine RX-8 RENESIS osvaja Međunarodnu nagradu za motor godine i to u 3 kategorije: Najbolji novi motor, Motor godine i Najbolji motor u kategoriji 2.5 – 3.0 litarskih motora, čak i uprkos činjenici da postoje određena odstupanja u zakonu kada su motori u pitanju. RENESIS je toliko očarao novinare da je pobijedio u istoj kategoriji i 2004. godine.
Mazdini Trijumfni modeli 323 i Mazda3
Mazda je oduvijek bila pionir kada se radi o proizvodnji malih vozila – tako je aktuelni automobil B-segmenta, Mazda 2, osvojila nagradu – Automobil godine u 2008. godini. Ali većina nagrada mazda je dobila za kompaktnu klasu. Mazda 323 osvajala je nagrade u Japanu, Australiji i na Novom Zelandu. Ukupno je dobila 74 nagrade, dok ju je Mazda 3 pretekla sa ukupno 99 osvojenih nagrada.
Većina nagrada primljena je iste godine kad je automobil predstavljen tržištu, 2003.godine uključujući Nagradu za Evropski automobil godine, Automobil godine u Danskoj, u Češkoj Republici, Turskoj i Japanu. U 2004. godini, Mazda je proglašena automobilom godine u 9 zemalja i nastavila je nizati uspjehe sve do 2009. godine, kad na scenu dolazi Mazda3 koja je do danas dobila 23 nagrade.
Nagrade za očuvanje okoline
Mnoge od nagrada koje su dodijeljene Mazdi, dolaze iz oblasti očuvanja okoliša. U SAD-u je 2008. Mazda MX-5 osvojila nagradu za Najučinkovitiji roadster, a Mazda Tribute Hybrid za Najzeleniji automobil godine. Sljedeće godine Mazda6 facelift proglašena je najboljim porodičnim automobilom od britanske udruge ETA.
Najuspješnija Mazdina tehnologija, koja minimalno šteti okolištu je start/stop sistem nazvan i-Stop, koji je od svog predstavljanja 2009. godine osvojio šest nagrada, uključujući JSAE nagradu.
Mazda6 (facelift verzija) prozvana je i EMazda, zbog njihove održive Zoom – Zoom strategije, koju će od slijedeće godine vidjeti i u Evropi, kada će Mazda predstaviti tržištu nove motore i mjenjače sa tzv. zelenom SKY tehnologijom.
Mazdini rekordi
Mazda MX-5 i Mazdin rotacijski motor trenutno drže rekorde kompanije. Mazda MX-5 koja ove godine slavi svoju 20-tu godišnjicu u Evropi, ušla je u Ginisovu knjiigu rekorda kao najprodavaniji roadster u historiji. Mazda RX-7 drži rekord kao najprodavaniji sportski automobil sa rotacijskim motorom, sa prodanih više od 1,8 miliona primjeraka. U 2004. godini Mazda RX-8 postavlja 40 Internacionalni FIA record u brzini i izdržljivosti u Papenburg-u, u Njemačkoj, čime je nastavila Mazdinu tradiciju dokazivanja sportskog duha i izdržljivosti rotacijskog motora na trkaćoj stazi.