Sarajevska ulica Ferhadija je jedna od četiri nove lokacije na kojima će Sparkasse Banka biti dostupna klijentima u Sarajevu. Osim ove, nedavno je otvorena potpuno nova poslovnica na Alipašinom polju, poslovnica Dolac Malta je preseljena u novoopremljeni, moderni ambijent u Core Business centru (bivša Villa Park) na Čengić Vili, a u narednom periodu se planira otvaranje još jedne nove lokacije u centru grada.
Predsjednik Uprave Sparkasse Banke Amir Softić je pojasnio poslovni model i misiju banke, da ne bude klasični ponuđač finansijske usluge, nego da aktivno gradi finansijsko zdravlje u zajednici u kojoj posluje, između ostalog i tako što će biti prisutnija i bliža svojim klijentima.
“U vrijeme digitalizacije i automatizacije svih usluga, pa ih bankarskih, naš pristup širenja poslovne mreže može djelovati neuobičajeno. Mi u Sparkasse banci to „neuobičajeno“ nazivamo „autentičnim“ poslovnim modelom. Naime, mi smatramo da je blizina i dostupnost banke klijentima izrazito važna, ali i da je lični kontakt jedna konstanta i da ostaje osnova odnosa povjerenja na kojem se bankarstvo bazira. Zato širimo naše prisustvo na najatraktivnijim lokacijama na kojima nas klijenti očekuju i žele vidjeti. To ne znači da paralelno ne radimo na unapređenju i ponudi svih savremenih digitalnih bankarskih servisa, osim što su naše nove poslovnice jedna svojevrsna kombinacija digitalnih 24/h zona i ličnog savjetovanja, mi kontinuirano širimo i relociramo naše zone sa uređajima kroz koje su osnovne transakcijske usluge dostupne na različitim lokacijama 24/7, a naša nova aplikacija mobilnog bankarstva redovno nudi nove, naprednije funkcionalnosti”, kazao je Softić.
Izrazio je uvjerenje da je taj kombinovani model ono što omogućava jednu istinsku “blizinu” banke klijentima i nastavit će širiti prisustvo na taj način u narednom periodu.
U novoj poslovnici Ferhadija Sarajevo će građanima i privrednicima na usluzi biti tim iskusnih bankara sa svim finansijskim produktima i savjetovanjem, te zona sa uređajima koja zamjenjuje konvencionalne šalterske usluge i čini ih dostupnim 24/7.
Time su i nove poslovnice banke dio koncepta digitalizacije – sa novim uslužnim modelom, poslovnice postaju centri za visokokvalitetno, individualno savjetovanje, dok se bazične usluge platnog prometa preusmjeravaju u digitalne zone i elektronsko/mobilno bankarstvo.
Sve nove poslovnice Sparkasse Banke ne nude samo savremen, prozračan i ugodan ambijent, nego su i u svom konceptu „održive“. To znači visoko energetski efikasne prostore, opremljene adekvatnim materijalima, koji u svojoj proizvodnji, transportu, upotrebi uvažavaju ESG principe i imaju pozitivan uticaj na okoliš, saopćeno je iz Sparkasse Banke.