Ferrari predstavio svoj prvi model sa četvoro vrata

Ferrari je u utorak otkrio svoj novi Purosangue, prvo serijsko vozilo s četvoro vrata ovog 75-godišnjeg proizvođača sportskih automobila.

166

Purosangue izgleda kao SUV, sličan drugim luksuznim sportskim SUV-ovima marki poput Porschea i Maseratija. No uprkos veličini, obliku i višem stavu, kompanija insistira na tome da je Purosangue – što na italijanskom znači “čistokrvan” – sportski automobil, dizajniran od temelja kao pravi Ferrari.

Purosangue možda neće imati tradicionalni Ferrarijev oblik, ali će zvučati kao Ferrari. Novi model pokreće 6,5-litarski V-12 motor od 715 konjskih snaga koji je postavljen iza prednje osovine, a ne iznad nje kao kod većine SUV-ova i crossovera.

Ferrari je rekao da položaj motora – i sklopa mjenjač-diferencijal Purosangue, postavljenog otpozadi – raspoređuje težinu vozila gotovo ravnomjerno među četiri točka, poboljšavajući njegovu upravljivost.

Dok je Ferrari najpoznatiji po svojim sportskim automobilima s dva sjedišta, kompanija proizvodi četverosjede od ranih 1960-ih, a modele s pogonom na sva četiri točka od kada je FF coupe predstavljen 2011. No čak i Ferrari priznaje da Purosangue pomiče poznati brend u novu teritoriju.

Purosangue će u Italiji startovati s 390.000 eura (389.000 USD), rekao je Ferrari, što ga čini drugim najskupljim proizvodnim modelom kompanije iza 440.000 eura vrijednog hibridnog sportskog automobila SF90.

Isporuke će započeti u drugom tromjesečju 2023. u Europi, u trećem tromjesečju u Sjedinjenim Državama, a do kraja sljedeće godine na drugim svjetskim tržištima, rekao je proizvođač automobila.

Uprkos visokoj početnoj cijeni, Purosangue će vjerovatno biti popularan među Ferrarijevim imućnim klijentima.

Dva rivalska Porscheova SUV-a, Cayenne i Macan, zajedno su činila oko 55 posto Porscheove proizvodnje 2021. Ali Ferrari neće dopustiti da Purosangue postane toliko popularan: kompanija planira ograničiti proizvodnju Purosanguea na ne više od 20 posto svoje ukupne godišnje proizvodnje, odnosno samo oko 3000 jedinica godišnje.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here