Business literatura:Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Industrije ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma se brzo mijenjaju i stoga je iznimno važno razumjeti marketinške koncepcije, a ovo je svojevrstan alat pomoću kojega ćete moći analizirati buduće situacije i donositi dobre odluke.

71

Knjiga ima međunarodni fokus, što je posebno važno u doba sve veće globalizacije. Poslovna tržišta postala su međunarodna – domaće kompanije šire se u inozemstvo, a strane žele ući na domaće tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslovnim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Industrije ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma se brzo mijenjaju i stoga je iznimno važno razumjeti marketinške koncepcije, a ovo je svojevrstan alat pomoću kojega ćete moći analizirati buduće situacije i donositi dobre odluke. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu objašnjava svrhu i zadaću svake osobe u marketingu. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here