Design thinking za nedizajnere

Ovom knjigom autori nas najprije kratko i pristupačno uvode u osnove metode design thinking, demistificiraju taj pojam i uvjerljivo argumentiraju zbog čega bi svako tu inovacijsku metodu trebao uvesti u svoje poslovanje

123

Autori knjige Vedran Antoljak i Miroslav Kosović, koji su tokom svoje dugogodišnje prakse proveli desetke projekata design thinking i educirali stotine rukovodilaca kompanija, sažeto i iznimno pragmatično pokazuju nam kako brzo i učinkovito tu metodu primijeniti u svakidašnjem poslovanju. Knjigom nas najprije kratko i pristupačno uvode u osnove metode design thinking, demistificiraju taj pojam i uvjerljivo argumentiraju zbog čega bi svako tu inovacijsku metodu trebao uvesti u svoje poslovanje. U drugom dijelu knjige detaljno prikazuju primjenu te metodologije u praksi predstavljajući niz alata, tehnika i metoda koje se mogu odmah primijeniti u stvaranju inovacija.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here