Iz UniCredit banke obavještavaju avnost i klijente da, u skladu sa instrukcijama nadležnih institucija, provode set mjera opreza i zaštite.
“Postupajući u najboljim interesima naših klijenata i zaposlenika, UniCredit Bank je poduzela neophodne mjere kako bi se osigurao kontinuiran rad banke i pružanje usluga našim klijentima na teritoriji cijele zemlje.Osigurali smo rad većine poslovnica prema skraćenom radnom vremenu, kako bismo klijentima omogućili potpunu dostupnost usluga. Više informacija o izmijenjenom radnom vremenu poslovnica možete pronaći na web stranici www.unicredit.ba i iste se neprestano ažuriraju.Podsjećamo Vas da svoje bankarske poslove možete obavljati na jednostavan, brz i siguran način putem naših digitalnih kanala: Internet bankarstva (e-ba), Mobilnog bankarstva (m-ba) i bankomata. Dodatno, skrećemo pažnju da prilikom plaćanja koristite beskontaktne kartice ili mobitel (m-kartica).Obezbijedili smo dovoljnu količinu gotovog novca u svim bankomatima UniCredit Bank kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata, te ćemo nastaviti kontinuirano dopunjavati iste”, stoji u saopćenju banke.
Podrška korisnicima je na raspolaganju 24 sata za sve savjetodavne usluge putem besplatnog broja 080 081 051.
Upravne zgrade će ostati otvorene, te nastaviti raditi u smanjenom kapacitetu kako bi sve bankarske usluge bile kontinuirano dostupne klijentima.
UniCredit Bank će nastaviti aktivno pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i zaposlenika i činiti pravu stvar!