Twitter priznao korištenje korisničkih podataka za oglase bez pristanka

Iz Twitter-a navode da vode istragu o tome ko je time mogao biti pogođen.

99

Twitter je u utorak objavio da je dijelio podatke korisnika s oglašivačima bez odobrenja.

Iz te kompanije je istaknuto da su pronađeni problemi “u kojima vaš izbor postavki možda nije radio onako kako je planirano”.

Također je navedeno da su “određeni podaci” mobilnih korisnika, kao što je kôd države, možda dijeljeni s reklamnim partnerima od maja 2018. “čak i ako nam niste dali dozvolu za to.”

Iz Twitter-a je također rečeno da od septembra 2018.  Twitter možda prikazuje oglase “na osnovu zaključaka” napravljenih o uređajima korisnika bez pristanka.

U izjavi na web stranici kompanije insistirano je da su dotični podaci “ostali unutar Twittera i nisu sadržavali lozinke ili račune elektronske pošte”.

Propusti su “popravljeni 5. augusta”, a iz Twitter-a navode da vode istragu o tome ko je time mogao biti pogođen, javlja DW.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here