Bosanski Kulturni Centar ugostio je oko 400 uspješnih dama iz svijeta biznisa, kulture i mode, na prvom ovogodišnjem eventu “Ladies In by Jana”, održanom u Tuzli.

Tom prilikom izvedena je predstava “Rod i dom” koja govori o tragičnoj ljubavi, ali istovremeno i o ženi uhvaćenoj u mrežu običaja i tradicije. Predstava, koja je svojevrsna oda ženi koja ruši okove i glorificira istinske vrijednosti, predstavlja i mainstream Ladies In zajednice, stoga i ne čudi da je ova izvedba bila nagrađena velikim aplauzom prisutnih dama.

Pored predstave, koktela i druženja, zvanice su mogle uživati u raznovrsnim i zanimljivim prezentacijama i promocijama brendova  poput: Jelena shop, Plaza parfumerija, Le Petit Marseillais, Subrina… ali i ukusnim koktelima i delicijama poput grčkog jogurta Mliječne industrija 99 Gradačac, najfinijim među jogurtima zbog svoje kremaste strukture i osvježavajućeg okusa.

Svojim sampling aktivacijama dame su obradovali Optika Solaris Tuzla, Kozmetičko frizerski studio Ogledalce, Urban Home, Menprom, Dr Hauschka, Weleda, Ketering restoran Royal, Sarajevski kiseljak, Vinogradi Nuić, Red Bull.

Posebnu pažnju privukla je Subrina sa svojim bojama za kosu Charm i Saten, kao i linijom šampona, balzama i stajling proizvoda.

“Sretna sam što i večeras u Tuzli imamo priliku upoznati se sa Subrina proizvodima za njegu kose. Redovno koristim Subrina farbe, prezadovoljna sam i nastavit ću i dalje koristiti iste”,  kazala je zadovoljna korisnica dr. stomatolog Amela Tucić.

“Farbam kosu, i do sada nisam koristila Subrina boje, ali sam večeras pronašla svoju nijansu i sigurno ću probati. Hvala Subrini na večerašnjem poklonu”, Lejla Zonić, Vlasnica Urban Home.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here