ramiro

Kompanije koje se svjesno trude ostvarivati što veći uticaj na okolinu u kojoj posluju ostvaruju 12 do 14 posto više prihoda od kompanija koje se koncentrišu isključivo na ostvarenje profita. Stoga, više je nego jasno da uticaj nije samo dodatak u poslovanju, već bi trebao biti integriran u samo poslovanje, a samim time i u viziju, te strategiju.

Naravno da većina u početcima misli da nema smisla truditi se biti uticajan kad malo ko zna da kompanija i postoji, ali to je već u samom startu greška u koracima. Jednostavno je, uticaj treba prilagođavati rastu. Nije sramota ispočetka biti uticajan u vašoj maloj zajednici, maloj bazi korisnika. Na taj način ostat će vam vjerni, imat ćete temelje, a sigurno će vas preporučiti dalje. Isti takav način treba primijeniti i na društvenim mrežama gdje se pojavljujete.

Kad ostvarite uticaj, u centru ste pažnje, ljudi vas slušaju i samim time lakše donosite odluke. Nije vam problem jasno se odlučiti za nešto što možda prije ne biste. I, što je bitnije, lakše možete reći ne za ono što vam nije po volji. Uz uticaj posjedujete i fokus, jer postajete svjesniji da vas slušaju, da ono što radite ima vrijednost.

Dakle, kad ostvarite uticaj, osjećate se u globalu bolje, bilo da je riječ o radnom okruženju ili plasiranju kompanije na tržište. I uticaj koji želite ostvariti ne može biti prevelik ili premali. Ako utičete i na jednu osobu na pozitivan način, ostvarili ste mnogo. Primjera radi, Elon Musk je uvijek obilazio zaposlene, razgovarao s njima i pokazao da brine. To mu je donijelo motivisanu radnu snagu, zahvalnu i odanu. Posao je automatski krenuo na bolje. Napravite svoj mali svijet, krenite od njega, širite uticaj i ubrzo ćete uvidjeti da su ovo značajni koraci za lični napredak, a potom i napredak vašeg poslovanja.

IZVORictbusiness
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here