Opel/Vauxhall postaje profitabilan, električan i globalan uz PACE!

Do 2020. Opel/Vauxhall će na tržište izbaciti četiri elektrificirane linije automobila, uključujući Grandland X PHEV i novu generaciju Corse kao posve električnog vozila.

383
Carlos Tavares i Michael Lohscheller

Michael Lohscheller, glavni izvršni direktor kompanije Opel Automobile GmbH, predstavio je strateški plan PACE! kojim namjerava učvrstiti finansijske temelje i povećati održivu konkurentnost i rast. Sve inicijative programa PACE! pridonijet će ciljevima generiranja pozitivnog slobodnog operativnog protoka gotovine kao i operativne profitne marže za odjel proizvodnje automobila od 2 posto u prvoj fazi do 2020. godine te od 6 posto do 2026. Kombiniranjem svih prednosti postići će se godišnja sinergija na nivou Groupe PSA od 1,1 milijarde eura do 2020. te 1,7 milijarde eura do 2026. Sve poduzete radnje pridonijet će nižoj finansijskoj tački pokrića za Opel/Vauxhall kod 800.000 vozila, čime će se stvoriti profitabilan poslovni model bez obzira na tržišnu situaciju.

Dobivši sveobuhvatan pristup tehnologijama kompanije Groupe PSA, Opel/Vauxhall postat će vodeći evropski proizvođač u smanjenju emisija CO2. Do 2024. sve će evropske linije ličnih automobila biti elektrificirane, nudeći uz učinkovite motore s unutrašnjim izgaranjem i čisti električni pogon na bateriju ili pak plug-in hibridnu verziju. Do 2020. Opel/Vauxhall će na tržište izbaciti četiri elektrificirane linije automobila, uključujući Grandland X PHEV i novu generaciju Corse kao posve električnog vozila.

Kompanija će do 2020. povećati svoju konkurentnost smanjenjem troškova za oko 700 eura po automobilu. Učinkovitost marketinških troškova povećat će se za više od 10 posto. Ukupna učinkovitost bit će povećana smanjenjem složenosti svih funkcija pri čemu će se omjer općenitih i troškova za administraciju te prihoda pomaknuti s 5,6 na 4,7 posto uz dodatni cilj dovođenja kompanije na nivo referentnih vrijednosti u branši kad se radi o omjeru troškova za plate i prihoda. Sinergiji će pogodovati i optimiziranje istraživanja i razvoja te kapitalnih ulaganja na 7-8 posto prihoda od automobila, optimiziranje proizvodnih i administrativnih procesa do 2020. i oslobađanje obrtnog kapitala od 1,2 milijarde eura do 2022.

Poboljšana konkurentnost proizvodnih pogona dovest će do nove preraspodjele proizvodnje pojedinih modela radi boljeg nivoa iskorištenosti za sljedeće desetljeće. Dvije platforme kompanije Groupe PSA – CMP i EMP2 – bit će uvedene u sve Opelove/Vauxhallove fabrike. Za početak, SUV utemeljen na platformi EMP2 planira se proizvoditi u Eisenachu 2019., dok vozilo iz D-segmenta utemeljeno na istoj platformi dolazi u Rüsselsheim. Razmještaj novih pogonskih sistema među Opelovim/Vauxhalovim proizvodnim pogonima pratit će prijelaz s GM-ovih motora i prijenosa na one kompanije Groupe PSA.

Michael Lohscheller, CEO Opela

PACE! će aktivirati naš puni potencijal. Ovaj je plan od ključne važnosti za kompaniju jer će zaštititi naše zaposlenike od nepovoljnih kretanja i pretvoriti Opel/Vauxhall u održivu, profitabilnu, elektrificiranu i globalnu kompaniju. Time će nam biti osigurana budućnost i njemačkom ćemo izvrsnošću pridonijeti razvoju Groupe PSA. Implementacija je već započela, a svi timovi jedva čekaju ostvariti ciljeve“, rekao je CEO Opela Michael Lohscheller.

Plan je osmišljen s jasnom namjerom da se zadrže sve fabrike i izbjegnu otpuštanja u Evropi. Nužno i održivo smanjenje troškova rada postići će se pametnim mjerama kao što su inovativni koncepti radnog vremena, učešće u programima ili sheme ranijeg penzionisanja.

Sva će se Opelova/Vauxhallova vozila inženjerski osmišljavati u Rüsselsheimu, koji će se pretvoriti u globalni centar kompetencija za cijelu Groupe PSA. Prepoznata su prva stručna područja, npr. gorivske ćelije te razvoj određenih automatiziranih voznih tehnologija i pomoćnih sistema za vozače. Time će se i dalje garantirati kvaliteta njemačkog inženjerstva te cjenovno pristupačne inovacije. Ukupno gledano, broj platformi koje Opel/Vauxhall koristi za svoja lična vozila bit će do 2024. smanjen s trenutnih devet na dvije, a linije pogonskih sistema bit će optimizirane s aktualnih deset na četiri.

„Usklađivanjem arhitektura i linija motora znatno će se smanjiti složenost razvoja i proizvodnje, a time i povećati učinci i sinergija, što u konačnici pridonosi ukupnoj profitabilnosti“, rekao je Lohscheller.

Opel/Vauxhall prijeći će na učinkovite i prilagodljive arhitekture vozila Groupe PSA brže nego se prvobitno planiralo. Od 2024. nadalje svi će Opelovi/Vauxhallovi modeli vozila biti utemeljeni na zajedničkoj arhitekturi Groupe PSA. Sljedeći će 2018. doći Combo, a 2019. nova generacija prodajnog hita Corse. Taj će se ritam dalje održavati jednim velikim tržišnim predstavljanjem godišnje. Računajući sve karoserijske izvedbe, Opel/Vauxhall će do 2020. predstaviti 9 novih modela. Taj će raspored omogućiti povećanje vrijednosti vozila robnih marki Opela/Vauxhalla i smanjenje razlike prema referentnim vrijednostima za četiri postotna boda.

Rast prodaje dodatno profiliranih i pojačanih robnih marki Opela/Vauxhalla podržat će inicijative poput ponude još privlačnijih finansijskih proizvoda kao i ponuda punog operativnog leasinga preko Opelova i Vauxhallova odjela finansijskih usluga.

Opel će do 2022. ući i na više od 20 novih izvoznih tržišta te ispitati globalne srednjoročne prilike za profitabilni prekooceanski izvoz.

Kako bi potaknuo rast u finansijski privlačnom segmentu lakih privrednih vozila, Opel/Vauxhall će i tu predstaviti nove modele i ući na nova tržišta s jasnim ciljem povećanja prodaje za 25 posto do 2020. u poređenju s 2017. godinom.

“PACE! je osmislio Opel/Vauxhall u korist svojih zaposlenika kako bi trenutno unaprijedio učinak”, izjavio je Lohscheller.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here