Limuzinskom Passatu presudili su bolja prodaja karavanskog Passata, Passata Variant, i slično pozicioniran model Arteon u gami tog njemačkog proizvođača. Premda, u nekim se medijima spominjalo i Arteonovo gašenje…
Passatov kraj zasigurno su ubrzala i trenutačna zbivanja u automobilskoj industriji. Suočeni s nestašicom najprije poluvodiča, a potom i ostalih dijelova, i ostali se proizvođači odlučuju “kanibalizirati” manje važne modele kako bi onima koji su prodavaniji pružili bolje izglede za opstanak.
Čak i u najgorim mjesecima krize prouzročene koronavirusom, Passat karavan dobro se prodavao te je na njega otpadalo čak 70 posto tržišta poslovnih karavana.
Nadalje, elektrifikacija se zahuktala, proizvođači pritisnuti evropskim zakonodavstvom i propisanim (novčanim) kaznama moraju razvijati i prodavati električne automobile, prenosi Poslovni.hr.
U prijelaznom razdoblju proizvođači su elektrificirali postojeće modele, no sada su svi novi koji izlaze na tržište u startu razvijani da budu električni te su postavljeni na platforme izgrađene za električne automobile.
Kako bilo, VW je najavio kraj za limuzinski Passat i u Americi, što bi se također trebalo dogoditi ove godine.