Vremena u kojima su muškarci dominirali u poslovnom svijetu su prošlost

164

U srcu Hercegovine, zahvaljujući prostranim porodičnim plantažama smilja, nastali su najkvalitetniji proizvodi prirodne kozmetike pod brendom Gloria. Iza ovog brenda stoji uspješna poduzetnica Gloria Galić-Volarić koja u intervjuu za Business Magazine govori upravo o tome šta je to što Gloria proizvode čini posebnim, motivima kojima se vodi u poslu, te koliko su žene ravnopravne s muškarcima kada je riječ o poduzetništvu.

 

 

Prirodna kozmetika Gloria je već odavno neizostavni dio beauty rutine velikog broja žena u Bosni i Hercegovini, ali i šire. Iza ovog brenda stoji poduzetnica iz Čapljine, Gloria Galić Volarić koja je ljubav prema prirodi, za koju je zaslužna njena baka pretočila u uspješan biznis. Naime, njena baka ju je još u ranom djetinjstvu vodila u prirodu i brala biljke od kojih je pravila čaj. Tako je Galić-Volarić uz nju učila. Nakon što je u Zagrebu, uz redovni studij, završila školu fito-aromaterapije, Galić-Volarić je već tada znala da je to prelomni trenutak u njenom životu. Od svih poznatih biljaka u prirodi, spoznala je da je smilje jedna od onih koja ima nevjerovatnu snagu da odgovori na štetu koja je nanesena koži, te ponudi sjajne rezultate. Zbog toga je proizvode prirodne kozmetike Gloria bazirala na smilju i izbjegla korištenje hemijskih preparata, aditiva i konzervansa u njihovom sadržaju. Tako je, u srcu Hercegovine, zahvaljujući prostranim porodičnim plantažama smilja, nastala prirodna kozmetika Gloria i posebna Zlatna kolekcija. U njoj su sadržane jedinstvene recepture čiji je osnovni zadatak pobrinuti se da koža bude zaštićena, njegovana i kao takva, vječno mlada. Osnovne sastojke poput hladno cijeđenih ulja, eteričnih ulja, maslaca, mirisne vodice aromatičnog bilja, prirodne gline i soli Mrtvog mora ručno je spojila u jedinstvene recepture za jedinstven tretman. Za Business Magazine, Galić-Volarić govori upravo o tome šta je to što Gloria proizvode čini posebnim, motivima kojima se vodi u poslu, te koliko su žene ravnopravne muškarcima kada je riječ o poduzetništvu.

BM: Šta Vas je motiviralo za pokretanje linije prirodne kozmetike i kako je tekao Vaš poslovni put od ideje do prepoznatljivih proizvoda na tržištu?

GALIĆ-VOLARIĆ: Svoju priču sam započela 2014. godine, kada je prirodna kozmetika na našem tržištu još uvijek bila nepoznanica. Oduvijek sam bila naklonjena prirodi i njezinim blagodatima te sam željela svoju ljubav i znanje pretočiti u kvalitetne kozmetičke proizvode dostupne svakoj ženi. Od samog početka pa do danas, idemo korak po korak i tako ostvarujemo rast i napredak.

BM: Šta je to što Gloria proizvode čini posebnim?

GALIĆ-VOLARIĆ: Prije svega ljubav, uloženi trud u istraživanje i kreativnost za svaki nastali proizvod. Smatram da bez ovih čimbenika niti ne može nastati dobar proizvod bez obzira o kojoj branši se radilo. Svakako pored toga moram istaknuti i sirovine vrhunske kvalitete, standarde proizvodnje i naravno cijeli Gloria tim koji osluškuje tržište i uvijek spremno odgovori na njegove potrebe.

BM: S kojim izazovima ste se susretali na svom poduzetničkom putu?

GALIĆ-VOLARIĆ: Svaki novi korak nosi nove izazove, tako da ih ni danas ne manjka. Kako posao raste tako dolaze veći i kompleksniji izazovi. Međutim, ponosna sam što sam za razliku od samog početka svog poduzetničkog puta uspjela prevladati strah od neizvjesnih situacija.

BM: Da li je ženama općenito teže uspjeti u poslovnom svijetu nego muškarcima? Koje teškoće u poduzetništvu one ne dijele s muškarcima?

GALIĆ-VOLARIĆ: Smatram da su ta vremena, koja su više uvažavala muškarce u poslovnom svijetu iza nas. Danas je jedino važno koliko kvalitetno radimo svoj posao, koliko smo inovativni i koliko brzo reagiramo, bez obzira da li se radi o ženi ili muškarcu. Ono što čini razliku je majčinstvo, usklađivanje privatnog i poslovnog svijeta i života, osobito u prvoj godini djetetovog života. Međutim, to je nešto što je Bogom dano i nešto što nije nemoguće uskladiti. Svoju djevojčicu sam vodila sa sobom na posao kada je navršila tri mjeseca, bio je to izazovan period, ali uz podršku suradnika i obitelji uspjela sam uskladiti majčinstvo i poduzetništvo. Svjesni želja žene za poslovnim i majčinskim ostvarenjem, Gloria brend svojim djelatnicama daje godinu dana porodiljnog dopusta i novčanu nagradu za novi život. To je naš mali doprinos ženama .

BM: Koliko su u poslovnom svijetu žene podrška jedna drugoj? Koliko žene mogu biti inspiracija jedna drugoj?

GALIĆ-VOLARIĆ: Koliko je žena ženi podrška u poslovnom svijetu, uvelike ovisi o njezinoj osobnosti. Osobno imam tu sreću da sam okružena divnim ženama, koje su mi i podrška i inspiracija, kako one meni, tako i ja njima. Svi znamo da je znanje moć, a po mom mišljenju ono dobiva još veću moć kada ga dijelimo s drugima i širimo dalje.

BM: Većina Vaših zaposlenika su žene. Koje su to vrijednosti koje žene donose kompanijama u odnosu na muškarce?

GALIĆ-VOLARIĆ: Ono što bi posebno istaknula je posvećenost i sposobnost primjećivanja i najsitnijih detalja što je iznimno važno za naš posao.

BM: Kojim se motivima vodite u poslu i šta biste savjetovali mladim ženama koje imaju ideje i koje su na početku poduzetničke karijere?

GALIĆ-VOLARIĆ: Osnovni motiv mi je želja da radim ono što volim i ono u što vjerujem. Poznajem jako puno žena koje također znaju što žele, ali nemaju hrabrosti ni vjere u sebe da one to mogu. I sama sam u početku bila upravo takva. Moj savjet bi bio da se odvaže i krenu, a kada krenu da ne odustaju. Moje mišljenje je da ne postoji formula za uspjeh, samo kvalitetan rad i ustrajnost svakoga dana.

BM: Šta možemo očekivati od Gloria kozmetike u narednom periodu?

GALIĆ-VOLARIĆ: U našem laboratoriju se uvijek sprema nešto novo i nešto neočekivano, o čemu ne smijem još uvijek puno govoriti. Ono čemu se posebno radujem je skoro preseljenje pogona u nove, veće prostorije te nova oprema, čime ćemo povećati svoje kapacitete.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here