Odgovorno oglašavanje – Pravo i etika u tržišnom komuniciranju

Potrošači i korisnici zahtijevaju svoju aktivnu uključenost ne samo u komunikaciju, nego i u ukupnost poslovanja, čime društveno prihvatljivo ponašanje organizacije, uključujući i odgovorno oglašavanje, postaje imperativ.

79

Izvjesno je da je pojava novih digitalnih paradigmi stvorila promjene koje do sada u ovoj industriji nisu viđene pa su, s obzirom na tu promjenu, etički izazovi oglašavanja postali još veći. Potrošači i korisnici zahtijevaju svoju aktivnu uključenost ne samo u komunikaciju, nego i u ukupnost poslovanja, čime društveno prihvatljivo ponašanje organizacije, uključujući i odgovorno oglašavanje, postaje imperativ. Svrha ove knjige je osvijetliti put u traženju društveno prihvatljivih rješenja u oglašavanju i marketingu, kako za praktičare tako i studente te sve prateće djelatnosti. Namijenjena je svima koji se žele kvalitetno informirati o odgovornom oglašavanju i važnosti istoga.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here