Dobri odnosi s kolegama dio su uspjeha u karijeri

Kada gradite odnose na radnom mjestu, primijetit ćete porast produktivnosti i ukupnog zadovoljstva poslom.Poduzimanjem određenih koraka ka razumijevanju vaše emocionalne inteligencije i upoznavanjem saradnika, možete izgraditi trajne profesionalne odnose.

97

Odnosi na radnom mjestu su interakcija s kolegama. Kada imate učinkovite odnose s drugim profesionalcima i članovima tima, veća je vjerovatnost da ćete uživati ​​u svom svakodnevnom radu. Izgradnja odnosa na radnom mjestu također je važna za uspjeh u karijeri. Odnosi s kolegama na radnom mjestu ne samo da pomažu u umrežavanju, već vam mogu ponuditi i smjernice i poticaje potrebne za uspjeh u vašoj ulozi. Dobri odnosi s kolegama donose brojne prednosti-povećano zadovoljstvo vašom karijerom,opušteniji ste tokom prezentacija i internih sastanaka,poboljšavaju produktivnost,osiguravaju vam moralnu podršku i pomoć u ispunjavanju teških rokova.

Razumijevanje elemenata dobrih odnosa na radnom mjestu može vam pomoći u procjeni vlastitih odnosa i prepoznavanju područja u kojima se želite poboljšati. Dobre odnose na radnom mjestu karakteriziraju povjerenje, prihvatanje, osjećate se kao važan član tima, te imate otvoreniju komunikaciju sa kolegama.

Izgradnja pozitivnih odnosa na radnom mjestu nekima može doći prirodno. Međutim, čak i ako niste sigurni kako prebaciti odnose saradnika u pozitivne odnose na radnom mjestu, možete se poslužiti sljedećim koracima.

  1. Prepoznajte svoje prednosti i nedostatke

Prije nego što se fokusirate na razvoj novih odnosa na radnom mjestu, može vam biti korisno razumjeti svoje prednosti i nedostatke. Razvijanje vještina odnosa poput komunikacije, aktivnog slušanja i rješavanja sukoba može vam pomoći pri uspostavljanju dobrih odnosa na radnom mjestu. Procijenite pozitivne stvari koje donosite u novi odnos na radnom mjestu i razmislite o stvarima koje su vam potrebne u odnosima s kolegama.Procjena vaše emocionalne inteligencije može vam pomoći u ovom zadatku. Razumijevanje vaše emocionalne inteligencije uključuje fokus na samosvijest, samoregulaciju,empatiju i socijalne vještine.

  1. Zakažite vrijeme za razvijanje odnosa

Izgradnja pozitivnih odnosa na radnom mjestu zahtijeva vrijeme. Svakodnevna očekivanja i dužnosti vašeg položaja mogu otežati pronalaženje vremena za interakciju s drugim članovima tima. Zakazivanjem vremena za razvijanje odnosa olakšat ćete interakciju i upoznavanje svojih saradnika. Tako možete odvojiti vrijeme tokom pauze, tokom prvih deset minuta vašeg radnog dana ili kad napuštate ured na kraju dana. Možete čak odrediti da prvih deset minuta sastanka bude vrijeme za međusobnu komunikaciju s kolegama.Uz to, mnogi poslodavci organiziraju team buildinge koji mogu biti izvrsni za izgradnju odnosa na radnom mjestu.

  1. Postavljajte pitanja i slušajte

Postavljanje pitanja i aktivno slušanje omogućit će vam ne samo da saznate više o svojim saradnicima, već su i važan dio procesa izgradnje odnosa. Kada postavljate pitanja o privatnom životu svog kolege, profesionalnim ciljevima ili svakodnevnim potrebama, pokazujete zanimanje za njih. Dajte im priliku da podijele detalje o svom životu. Također, postavljanjem pitanja i poticanjem otvorene komunikacije, vaši će vas saradnici povezati s dobrim komunikatorom. Vjerovatnije je da će se vama obratiti u vezi s problemima ili kad im samo treba neko da ih sasluša.

  1. Ponudite pomoć

Skidanje tereta s kolege kad se trude dovršiti projekt izvrstan je način za izgradnju odnosa. Ako primijetite da se saradnik osjeća preplavljenim i imate nekoliko dodatnih minuta, razmislite o tome da mu ponudite pomoć. Povjerenje je važan dio izgradnje odnosa i pomažući saradnicima kad im je najpotrebnije, pokazujete ovu kvalitetu.

  1. Znajte kada trebate zatražiti pomoć

Traženje pomoći također može inicirati vezu na radnom mjestu. Ako zamolite saradnike da se pridruže projektima ili radnim zadacima, imate više prilika da ih upoznate. Također, imajte na umu da je veća vjerovatnost da ćete dobiti pomoć koja vam je potrebna kad ste prethodno istu pomoć nudili drugima. Odnosi uključuju i davanje i primanje, a to možete pokazati traženjem i nuđenjem pomoći.

  1. Cijenite ulogu svakog zaposlenika

Cijenjenje je snažan graditelj odnosa. Ponekad se može činiti teškim razumjeti izazove drugog odjela, a frustracije mogu dovesti do negativnih osjećaja. Imajući na umu da svaki odjel ima različite ciljeve, možete cijeniti individualnu ulogu svakog zaposlenika u organizaciji. Umjesto da prebrzo zaključujete ili prebacujete krivicu, može biti korisno iznaći rješenja za problem. Sarađujući na produktivan i profesionalan način, shvatit ćete da razvijate novi osjećaj zahvalnosti za svoje saradnike, što će vam omogućiti da započnete razvijati pozitivan odnos.

  1. Držite se svojih obaveza

 Za daljnju izgradnju povjerenju važno je da ispunjavate vaše obaveza i zadatke. Vjerovatnije je da ćete razviti čvršće odnose kad vaši saradnici ili članovi tima znaju da se mogu osloniti na vas. Uvijek budite realni kada pristajete na radne obaveze ili predstojeće događaje.

  1. Budite prisutni na radnom mjestu

Uz brojne odgovornosti i zahtjeve koji dolaze s radnim danom, često se može osjećati kao da dan prolazi. Često se dešava da izvršavate više zadataka istovremeno, odgovarate na e-mailove tokom sastanka ili radite na svom izvještaju za vrijeme pauze. Međutim, ovi vas zadaci sprečavaju da budete prisutni. Obraćajući pažnju na one oko sebe, započinjući komunikaciju i upoznavajući svoje saradnike, shvatit ćete da ste u mogućnosti izgraditi odnose na radnom mjestu uz minimalan napor.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here