Brendirajte svoj biznis i privucite više kupaca

U borbi s konkurencijom na prezasićenom tržištu jako je važno istaknuti se i nametnuti kupcima kao prvi izbor pri kupovini. Ako želite izgraditi jedinstven brend morate prije svega znati šta vaši kupci misle i zašto se ponašaju na određeni način, a onda iskoristiti kreativne načine da ih uvjerite da je vaš brend pravi izbor za njih.

49
Text sign showing What'S Your Brand Question. Conceptual photo asking about slogan or logo Advertising Marketing Pen white background grey shadow important temple lovely message idea

Bez obzira na to šta prodajete, vjerovatno ste na konkurentnom i prepunom tržištu, a ako niste za pamćenje, vaši vas marketinški napori neće odvesti daleko. Kako izgraditi jedinstveni brend koji utiče na kupce da vas odaberu umjesto vaše konkurencije?Budući da su vaši potencijalni kupci i emotivna bića, morate razumjeti zašto misle i ponašaju se na određeni način. Razumijevanje ovoga pomaže vam da prepoznate kreativne načine kako ih uvjeriti da kupuju i ostanu lojalni vašem brendu. Donosimo vam, pet savjeta iz marketinške psihologije koji će vam pomoći da poboljšate marketing i utičete na lojalnost brendu.

  1. Postavite se kao autoriteti

Stvaranje sadržaja na internetu izvrstan je način da to učinite. U tom procesu izgradit ćete povjerenje kod svojih potencijalnih klijenata i kupaca. Zvuči jednostavno, ali nije.S obzirom da na Internetu postoji 440 miliona blogova, vaš bi sadržaj trebao biti dovoljno uvjerljiv da se rangira na Googleu. Odgovorite na pitanja koja ljudi postavljaju pružajući detaljne informacije bolje od bilo koga drugog u vašoj branši. Dugotrajno sjedenje i pisanje i uređivanje bloga ne zvuči uzbudljivo. Ali trebate pogledati širu sliku. Ako objavite nekvalitetni sadržaj neće biti razlike između vas i svih ostalih koji ništa ne objavljuju.

  1. Iskoristite društveni dokaz

Volimo se uklopiti i biti dio grupe. Osim toga, često ćemo gledati kako se ponašaju drugi ljudi kako bi se vodili time kako ćemo se i mi ponašati. Naizgled, ovo izgleda kao normalno ljudsko ponašanje, ali to je društveni dokaz na djelu. To također utiče na ponašanje potrošača i donošenje odluka o kupovini.U brendiranju, socijalni dokazi se mogu naći u mnogim oblicima-studije slučaja,izjave kupaca,recenzije,usmene preporuke. Društveni dokaz mora biti jasan i koristan kako bi mogao djelotvorno uticati na stavove, osjećaje i ponašanje ljudi koji s njim komuniciraju.Prema istraživanjima, 70 posto potrošača će pročitati najmanje četiri recenzije prije nego što se povjere nekom poslu.Da biste došli do pouzdanog brenda s kojim potrošači žele poslovati, pokažite koliko je dobar vaš proizvod dopuštajući svojim kupcima da podijele svoja iskustva.Dodavanje društvenog dokaza i cijene na vašu web stranicu ključno je za povećanje prodaje.

  1. Igrajte na njihove emocije

Emocionalno brendiranje pomaže vam u stvaranju poruka koje govore srcu vaših kupaca. Ove poruke privlače njihova čula, čineći ih povezanim s vašim brendom.I to nije sve. Vaši kupci traže sjajno iskustvo s vašim brendom. Žele se izraziti kroz interakciju koju imate s njima.Istraživanje otkriva da se odnos brenda s potrošačem oslanja na specifične motivacijske okidače kao što su sklad, autonomija i zadovoljstvo. Kada ove pozitivne emocije povežemo s određenim brendom, to povećava vjerovatnost ponovljenih kupovina. Kada koristite emocionalnu privlačnost u brendiranju, prepoznajte emocije koje želite izazvati kod svojih potencijalnih klijenata i kupaca.Mogli biste ih natjerati da se osjećaju sretno, tužno, uplašeno ili ljutito. Koristite priče i relevantne slike kako biste potaknuli njihova čula i stvorili emocionalnu vezu s njima. Također ćete poželjeti napraviti ovaj korak dalje i izazvati slične emocije u svojim oglasima, odredišnim stranicama i web stranici kako biste pomogli u održavanju dosljednosti. Da biste to dobro shvatili, koristite aplikacije za pisanje kako biste testirali ton i stil koji ćete koristiti u marketinškim porukama koje ćete slati svojim potencijalnim klijentima i kupcima.

  1. Koristite privlačne boje

Boje vašeg brenda izazivaju emocionalne reakcije čineći da vaši kupci stvaraju mentalne asocijacije s vašim brendom. Naprimjer ako vaš brend čine osobine poput – iskrenosti, uzbuđenja, sposobnosti ili sofistciranosti i važno je znati  koje boje biste trebali koristiti za prezentaciju i vašeg brenda.I baš kao i ljudska bića i ličnost vašeg brenda mješavina je više osobina. Međutim, 80 posto je vjerovatnije da će vaši potrošači prepoznati vaš brend, ovisno o dominantnoj osobini koju izražavate bojama, ikonama i fontovima koje koristite. Ovi vam elementi pomažu u pokretanju pozitivnih osjećaja dok prenose atribute vašeg brenda, kao što su pouzdanost, sofisticiranost i strast.Uzmimo primjer  Starbucks-a. Kad ugledate zeleni logotip, odmah ćete pomisliti na njihovu jedinstvenu kafu koju nigdje drugo ne možete dobiti.I gotovo je nemoguće ne prisjetiti se njene arome, iskušavajući vas da uzmete šoljicu kafe sljedeći put kada naiđete na Starbucks trgovinu.Kada odlučite o kombinaciji boja koju ćete koristiti za svoj brend, ovaj primjer će vam dobro doći.

  1. Budite velikodušni

Jeste li se ikad zatekli da platite račun nakon kafe ili ručka s prijateljem koji je jednom učinio istu stvar za vas?U našoj je prirodi da nekome vratimo kad nešto od njega primimo. Načelo reciprociteta kaže da će vam, kad ste velikodušni prema drugima, vratiti na sličan ili drugačiji način.Učinjeno dobro, korištenjem principa uzajamnosti pomoći će vam da započnete i izgradite dugotrajne odnose sa svojim potencijalnim klijentima i kupcima. Udovoljit ćete njihovim potrebama. Osjećat će se obaveznima da vam vrate putem kupovine vaših proizvoda i upućivanjem drugih ljudi da dođu i kupuju kod vas. Evo dva načina koji će vam pomoći da započnete s uzajamnošću:

– Nudite izvrsnu korisničku uslugu tokom cijelog kupčevog putovanja. Podsjetite svoje potencijalne kupce da ste im na raspolaganju kad god im je potrebna pomoć.Na taj način znaju da razumijete  njihove potrebe jer ste im spremni izaći u susret tamo gdje im je to potrebno. Izgledat ćete vjerodostojno i pouzdano, tako da se neće ustručavati kupiti kod vas.

-Ponudite besplatno probno razdoblje svog proizvoda, na primjer, kao što to radi Hotjar, pa će naučiti kako ga koristiti i uživati ​​u blagodatima puno prije nego što u njega ulože svoj teško stečeni novac.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here