Nelt Grupa preuzima brend Bebi od Atlantic Grupe

S obzirom na to da Nelt Grupa raspolaže kapacitetima za proizvodnju dječije hrane, proizvodna lokacija za brend Bebi u slovenskoj Mirni nije dio kupoprodajnog ugovora

77

Zagrebačka Atlantic Grupa i beogradska Nelt Grupa ugovorile su kupoprodaju brenda dječije prehrane Bebi.

Riječ je o širokom portfelju proizvoda za dojenčad i djecu koji se plasiraju primarno na tržištu Rusije, gdje je taj brend prisutan više od 35 godina, a u 2019. godini ostvario je 11 miliona eura prihoda od prodaje.

S obzirom na to da Nelt Grupa raspolaže kapacitetima i ekspertizom u proizvodnji dječje hrane, postojeća proizvodna lokacija za brend Bebi locirana u slovenskoj Mirni nije dio kupoprodajnog ugovora. Tvornica i zaposlenici u Mirni ostaju u sastavu Atlantic Grupe te će se, nakon dezinvestiranja osnovnog brenda i prelaznog perioda u kojem će se Bebi asortiman i dalje proizvoditi u tom pogonu, pronaći adekvatan angažman proizvodnih kapaciteta na toj lokaciji.

Prodaja brenda Bebi nastavak je procesa dezinvestiranja manjih i non-core djelatnosti u skladu s korporativnom strategijom Atlantic Grupe. Proces je započet prije dvije i po godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane te nastavljen prodajom segmenta kozmetike, dodataka prehrani i distribucije vode u galonima. Kompanija istovremeno usmjerava fokus na hranu i piće, što uključuje ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal (Argeta, Donat Mg).

Nelt Grupa, koja ima 4.000 zaposlenika na 11 tržišta u Evropi i Africi, primarno je aktivna u distribucijskom poslovanju i logističkim uslugama te proizvodnji hrane. Akvizicijom brenda Bebi, s dugom tradicijom i etabliranim pozicijama na ruskom tržištu, kompanija potvrđuje strateško opredjeljenje ka međunarodnom širenju poslovanja.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here