Business portret: Kaelin Tuell Poulin

Gubitak 29 kilograma za manje od godinu dana, nadahnuo je Kaelin Tuell Poulin da pokrene fitness kompaniju LadyBoss čiji prihodi su prošle godine dostigli 32,4 miliona dolara.

52
Poulin

Kaelin Tuell Poulin ne propušta priliku da se bavi tjelovježbom. Voli treninge visokog intenziteta i raduje se danima kada su u njenom planu vježbe za leđa i ramena. Iako naglašava važnost kardio vježbi, trčanje joj je najmanje omiljena fizička aktivnost. Ipak, prije samo 10 godina, kao 19-godišnjakinja visoka 1,62 metra i teška 82 kilograma, Kaelin je patila od pretilosti. Tokom božićne večere 2010. godine baka je udarila po ruci kada je posegnula za još jednim kolačićem, a taj dobronamjerni gest je bio njen motiv da tokom narednih sedam mjeseci izgubi 29 kilograma. Na putu da svoju težinu stavi pod kontrolu, Kaelin je nekoliko godina kasnije pokrenula fitness kompaniju LadyBoss čiji su prihodi u 2018. godini iznosili 32,4 miliona dolara i koja se našla na četvrtom mjestu Inc. liste najbržerastućih kompanija SAD-a u 2019. godini.

Razumijevanje potreba

Prije nego je svoju ideju o pokretanju LadyBoss počela provoditi u djelo, Kaelin je 2013. godine na marketinškoj konferenciji u Los Angelesu upoznala svog budućeg muža i suosnivača ove fitness kompanije Brandona Poulina.
Nakon godinu dana zajedničkog vježbanja na pokretnoj stazi za trčanje, par je osmislio poslovni plan za LadyBoss. Kada su odlućili započeti zajednički posao, jedva da su mogli priustiti plaćanje rente za stan i osnovne životne namirnice.
LadyBoss e-trgovinu koja nudi planove mršanja, suplemente i opremu za vježbanje, pokrenuli su sa 1.000 dolara ušteđevine koju su čuvali za najpotrebnije stvari, ali je kompanija za samo četiri kodine prerasla u višemilionski posao i postala najbržerastuća kompanija za mršanje putem e-trgovine u svijetu.
Sa sjedištem u Albuquerque, LadyBoss dčanas pomaže ljudima širom SAD-a da izgube kilograme. Klijenti za 27 dolara mjesečno dobijaju pristup LadyBoss aplikaciji sa planovima obroka, receptima, vodičima za vježbanje i sl.
Kompanija osim suplemenata i opreme za vježbanje sa fluorescentno roza LadyBoss logotipom, nudi i online pojedinačno konsultovanje o planu vježbanja.
Statistički podaci ukazuju da 80 posto e-trgovina startupa ne uspijeva, što LadyBoss čini još većim podvigom.
Poslovanje kompanije je doduše nekoliko puta dovedeno u pitanje, ali su Brandon i Kealin vješto prevazisli probleme. Tako je samo sedam dana prije službenog predstavljanja LadyBoss aplikacije u decembru 2014. godine, kompjuterski virus izbrisao sve LadyBoss video snimke. Par je vrlo brzo uspio ponovo vratiti više od 50 tutorijala za vježbanje. LadyBoss je potom bio ugašen dvije sedmice zbog problema sa serverom. Osnivači su nešto kasnije platili narudžbu dobavljaču suplemenata i izgubili desetine hiljada dolara jer im nikada nije isporučio nijedan proizvod.
“Brandonu je trebalo dugo da se oporavi od ovog finansijskog gubitka. Ipak, morate biti spremni i za takve udarce, ali i za mnogo neočekivanije stvari kada se bavite ovim biznisom. Svaki dan morate očekivati da nešto može krenuti po zlu, jer ćete tako biti spremniji za rješavanje problema ako do njega dođe “, kaže Kaelin.
Ona kao najveću prednost u pokretanju LadyBoss ističe to što su prethodno bili detaljno upoznati sa potrebama i htijenjima svojih ciljanih klijenata.
“Brandon i ja smo dugo vremena na neki način bili uključeni u živote naših budućih klijenata. Družili smo se u online svijetu na istim forumima, viđali se u istim teretanama, birali nisko kalorični jelovnik u istim restoranima kao i oni”, kaže Kaelin.
Temeljito razumijevanje interesa i ponašanja ciljanih klijenata uveliko je pomoglo u razvijanju biznisa.
Par se vjencao 2015. godine, a do danas je usluge njihove kompanije koristilo 281.000 ljudi. LadyBoss ima 5.500 aktivnih mjesečnih pretplatnika i još 35.900 klijenata koji su platili za neograničen pristup LadyBoss aplikaciji.
“Za vrtoglavi rast LadyBoss zaslužan je naš timski napor”, kaže Kaelin.

Fitness pridošlice

Međutim, za taj rast ponajviše je zaslužna upravo njena sposobnost da ljude privuče u svijet fitnessa. Kaelin dijeli tutorijale i savjete za 222.000 pratilaca kompanije na Instagramu i skoro 32.000 pretplatnika LadyBoss kanala na Youtubeu, među kojima je puno onih koji nikada nisu pokušali smršati i onih koji su razočarani u formalne metode mršanja. Toliki doseg potencijalnih klijenata je veoma poželjan u svijetu fitnessa, u kojem se kompanije na sve načine bore za privlačenje novih članova. Izazov je privući ljude koji na neki način već nisu privučeni wellnessom, fitnessom i gubitkom kilograma. Jos veći izazov je kontinuirano motivirati ljude koji nisu disciplinirani u vježbanju i ne pridržavaju se strogo režima dijete. Prosječna vremenska posvećenost korisnika LadyBoss programima je pola godine, a veoma je malo onih koji od LadyBoss odustaju nakon samo mjesec dana.
Kako bi ohrabrili ljude i potakli ih na discipliraniji pristup zdravijim životnim navikama, Kealin i Brandon svakog mjeseca objavljuju nove LadyBoss programe i lansiraju nove proizvode. Kako bi sa klijentima izgradili čvršće veze, nikada ne lansiraju proizvod prije nego od klijenata traže povratne informacije.

“Često lično kontaktiramo naše klijente i pratioce na društvenim mrežama kako bi bolje razumjeli njihove potrebe. Kada ljudi kupe LadyBoss proizvod, oni također dobiju i pristup našoj privatnoj Facebook grupi. Ta zajednica na neki način radi za nas, jer kroz ovaj kanal od klijenata dobijamo povratne informacije i odgovore na mnoga pitanja kako bi unaprijedili naše poslovanje”, kaže Kaelin, dodajuci da su društveni mediji izvrstan marketinški istraživački kanal.
Također, privatnu Facebook grupu koriste za rad sa klijentima i praćenje njihovog napretka. Angažiranu facebook LadyBoss zajednicu čini 60.000 žena koje svake sedmice objavljuju fotografije postignutih tjelesnih transformacija, dijele priče o uspjehu i traže savjete.
Kaelin smatra da je tajna uspjeha kompanije LadyBoss nije samo u prodaji proizvoda i usluga, već u izgradnji identiteta i novog stila života svojih klijenata.
“Trudimo se da klijentima promijenimo život. Na taj način oni postaju naše mušterije zauvijek”, kaže Kaelin.
Iako su Kailen i Brandon kompaniju podigli sami, već sada im postaje jasno da će ukoliko žele da ona nastavi rasti, kontrolu u jednom trenutku morati prepustiti i drugim ljudima.
“Većina poduzetnika se plaši gubitka kontrole nad svojim biznisom, međutim, mi već razmišljamo o tome, jer LadyBoss namjeravamo širiti. Želimo pomoći većem broju ljudi u njihovim nakanama da smršaju i usvoje zdrave stilove života, ali to više ne možemo sami”, kaže Kailen.
LadyBoss ima vise od 65 stalno zaposlenih članova koji rade na relaciji Albuquerque i La Jolla u Kaliforniji.
Kompanija je trenutno u fazi korporativnog restrukturiranja, ali i ažuriranja softvera koji bi mogao pratiti rast kompanije i pristup aplikaciji sve većeg broja novih korisnika. Također, Kaelin i Brandon planiraju kompaniju početi marketinški promovirati i u Evropi i Australiji.
Kaelin je optimistična u pogledu planova za dalji rast kompanije.
“Uvijek saosjećam sa klijentima LadyBoss i u potpunosti razumijem njihova osjećanja, jer su oni tamo gdje sam ja nekada bila. To će uvijek biti najveća tajna uspjeha LadyBoss”, kaže Kaelin.
Poslovni put Kailen i Brandona u oblasti e-trgovine je rijedak primjer uspjeha u oblasti startupa e-trgovine, ali i podsjetnik da uspjeha u ovoj oblasti može donijeti detaljno razumijevanje potreba ciljanih korisnika i izgradnja aspiracijskog identiteta kompanije.

PREKOMaja Hadžić
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here