Ocjena poslovnog ambijenta 2019. godine: Jasmin Hošo, Tondach BiH, direktor

Vrijeme je sumiranja godišnjih rezultata i donošenja novih poslovnih planova i odluka.

379
Hošo

Predstavnici bosanskohercegovačke poslovne zajednice govorili su o ostvarenim poslovnim rezultatima i izazovima s kojima su se susretali u 2019. godini koju su obilježile turbulencije na svjetskom tržištu, ali i neformiranje vlasti u BiH.

U kakvom su poslovnom ambijentu se poslovalo u BiH, saznajte kroz odgovore  predstavnika bh. poslovne zajednice na pitanja:

Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH tokom 2019. godine uopće?

– Predvidivost i stabilnost ključni su faktori za postojanje kvalitetnog i atraktivnog poslovnog ambijenta. To podrazumjeva visok performans ekonomije, efikasnost biznisa, efikasnost institucija i kvalitetnu infrastrukturu (meku i tvrdu). S obzirom da samo biznis može kreirati ekonomski prosperitet i da je biznis snažno fokusiran na rast, održivost i profitabilnost, u 2019. godini poslovni ambijent je bio obilježen izazovima i rizicima u kreiranju novih i održivosti postojećih tržišta.

S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali u prethodnoj godini?

– Stagnacija životnog standarda, usporen ekonomski rast i odlazak radne snage opterećujući su faktori za biznis. Egzodus stanovništva tempirana je demografska bomba. Postoji briga da će BiH postati stara prije nego sto postane bogata.

Koji je to najprioritetniji ekonomski potez koji bi nova vlast trebala preduzeti s ciljem poboljšanja poslovnog ambijenta?

– Imati resurse, tehnologiju i proizvode ključno je, ali nije dovoljno. Vladavina prava, efikasnost institucija, obrazovanje za biznis, predvidivost, stabilnost, pouzdanost, povjerenje u BiH kao lokaciju za  investiranje i dizanje životnog standarda ključni su za unapređenje poslovnog ambijenta.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here